KRIM JERAGAT TERBAIK, PALING BERKESAN DAN SELAMAT

Muka berjeragat ? Tengah cari krim jeragat paling berkesan dan betul- betul selamat.

Kalau kita survey kat luar tu, banyak sangat jual krim jeragat. Macam-macam jenis ada, macam-macam warna & bauan.Tapi kita mesti nak cari krim jeragat  yang betul- betul berkesan, selamat dan berkualiti tinggi. 
 
Betul tak ?

Tak nak yang ada racun macam merkuri, hydroquinone dan tetrinone. Nak krim jeragat yang selamat? Hubungi Rihan 012-2404057

BAHAYA KRIM JERAGAT YANG MENGANDUNGI RACUN

Krim jeragat yang ada bahan-bahan beracun ni, kebanyakannya cuma di buat pembungkusan semula oleh penjual. Ambil secara pukal dan siap dari kilang. Dibungkuskan semula ke dalam bekas yang comel, letak jenama sendiri dan nah….dijual pada pengguna. 

hilangkan jeragat
Kos murah jadi tarikan & umpan untuk mudah dijual. Bahan kimia tadi pulak dapat berikan kesan yang cepat.  Cepatlah hilang jeragat kat muka tu, cepatlah cerah kulit muka

Takut tak ?  Hari-hari sapu racun kat muka. Hari-hari jugaklah racun tu meresap masuk dalam salur darah. Lama-lama jadi penyakit.
 

KRIM JERAGAT PALING SELAMAT DAN LULUS KKM 
WA 012-2404057

Shaklee menawarkan krim jeragat jenama Nutriwhite iaitu salah satu produk penjagaan wajah yang dirumus khas untuk wanita Asia. Nak hilangkan jeragat, mestilah pilih produk yang selamat dan hanya menggunakan bahan-bahan yang 100% semulajadi.


Setiap bahan asas yang digunakan untuk menghasilkan krim jeragat ini dan  produk kecantikan Nutriwhite yang lain akan diuji terlebih dahulu dan dipastikan bebas dari lebih 300 bahan yang didaftarkan merbahaya.

Ni Rihan nak tunjukkan krim jeragat yang selamat dan berkesan. 

Jenama  Shaklee sudah berada lebih dari 102 tahun di seluruh dunia. Komited dan telah melaburkan modal yang banyak dalam penyelidikan.  Ini bagi memastikan krim jeragat yang sampai ke tangan pengguna memang terjamin kualiti, selamat dan berkesan.

SPOT WHITENING TREATMENT
krim jeragat selamat





Berfungsi menghilangkan jeragat dengan :-

1. Memudarkan dan menghilangkan tompok-tompok jeragat serta membaiki kesan-kesan jeragat dengan cepat

2. Kuasa pencerahan dari ekstrak Peony dan Likoris berkesan untuk mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit seperti jeragat dan jerawat.

3. Mengandungi vitamin C aktif yang membantu pencerahan dan menjadikan kulit lebih halus dan meratakan tona kulit agar sekata.


BEZA KRIM JERAGAT INI DENGAN KRIM LAIN DALAM PASARAN DI MALAYSIA

Krim jeragat terbaik di pasaran berbanding dengan krim yang lain. Semulajadi, tanpa bahan kimia. Maknanya selamat dan berkesan.

Boleh lihat perbandingannya di bawah.

nutriwhite

TESTIMONI

Rihan kongsikan dengan anda semua, testimoni yang membuktikan Spot Whitening Treatment ini memang yang terbaik. Sila hubungi Rihan 012-2404057 untuk konsultansi. 


Testimoni 1




Testimoni 2


Testimoni 3

Menggunakan Spot Whitening Treatment dan Gentle Deep Foaming Cleanser untuk menghilangkan jeragat


Testimoni 4


 
HUBUNGI DAN KONSULTANSI

Apa yang penting, jangan sekali- kali berputus asa untuk mengatasi masalah jeragat anda.

Rihan yakin sebab dah ramai penghidap masalah jeragat berjaya dapatkan kulit yang bebas jeragat dan semakin cerah dengan produk Shaklee.  

Hubungi Rihan di 012-2404057 atau klik link ini untuk whatsapp http://www.wasap.my/60122404057

Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m
COD : Bangi, Kajang, Sungai Ramal, Sungai Chua, IUKL, Uniten dan kawasan sekitar
Lain-lain kawasan : Penghantaran secara pos.