PENGEDAR SHAKLEE KAJANG DAN BANGI - KONSULTANSI DAN SERVIS TERBAIK

Assalamualaikum. Saya kenalkan diri dulu ya.....

Saya Rihan, pengedar Shaklee Kajang dan Bangi yang aktif. Bagi anda yang memerlukan sebarang vitamin Shaklee dan rangkaian produk penjagaan wajah, Nutriwhite untuk keperluan diri dan keluarga, sila hubungi Rihan.


Rihan akan berikan konsultansi yang terbaik untuk anda semua. Selain daripada itu, Rihan juga akan kongsikan tips serta cara dan teknik pemakanan vitamin Shaklee yang betul dan tepat. Cara pengambilan yang betul sangat penting ya. Barulah anda semua akan dapat rasa dan alami kesan yang terbaik dengan vitamin semulajadi ini.

Rihan sendiri bermula dengan Shaklee apabila mengambil set jeragat. Guna dan rasa kesan yang sangat positif. Jatuh cinta dengan Shaklee dan nak sangat kongsikan kebaikan produk ni dengan lebih ramai orang. Supaya lebih ramai yang mendapat kebaikan daripadanya.

PRODUK SHAKLEE SELAMAT & BERKESAN
WA 012-2404057

Produk Shaklee telah berada di pasaran lebih daripada 100 tahun. Shaklee telah menghabiskan lebih RM ½ billion untuk menjalankan kajian bagi memastikan produk yang dikeluarkan adalah selamat dan berkesan.

Keistimewaan Shaklee adalah ‘Landmark Study’. Satu-satunya syarikat yang mempunyai laporan pihak ketiga tentang produknya. Ternyata produk Shaklee memang selamat dan berkesan. Jadi, bagi anda yang berada di kawasan Kajang dan sekitar, sila hubungi Rihan untuk mendapatkan produk terbaik ini. 

PENGEDAR SHAKLEE KAJANG DAN BANGI
WA 012-2404057

Rihan juga ada menyediakan perkhidmatan ‘Cash on Delivery’ bagi kawasan yang berdekatan.  

COD : Kajang, Bandar Baru Bangi, Sungai Chua, Sungai Ramal, IUKL, Uniten, Sungai Merab dan kawasan sekitar.

Kawasan lain : Perkhidmatan menggunakan poslaju akan digunakan. Anda akan dapat pesanan hanya dalam tempoh 2-3 hari sahaja.

KONSULTANSI DAN SERVIS YANG TERBAIK UNTUK ANDA SEMUA.

Rihan 012-2404057
Shaklee ID : 1236334 (Mohd Asri bin Mohd Halel)
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m