JERAGAT MAKIN KRONIK SEBAB SALAH PILIH PRODUK

Harapan tinggi menggunung nak hilangkan jeragat cepat....tapi sebaliknya yang dapat.

Baru-baru ni Rihan terserempak dengan kawan lama. Alahai...sukanya rasa sebab memang dah agak lama tak jumpa. Seingat Rihan, dah 2 tahun jugaklah tak jumpa. Kawan Rihan ni memang seorang yang sangat mementingkan penampilan diri. Sentiasa kemas dan bergaya.

Tapi....

Sambil bersembang-sembang tu, Rihan perasan sesuatu. Kulit yang dulunya cerah dan licin, kini banyak tompok-tompok hitam jeragat

Bila bersembang lebih lama, barulah tau. Sebelum ni asyik gunakan segala produk kecantikan yang ada. Nak cerahkan kulit, nak bebas jeragat. Tak pernah ambik peduli akan isi kandungan produk.

Bila dah bertahun guna, rasa pelik sebab nampak yang kulit muka makin lama makin gelap. Tona pun dah tak sekata. Jeragat semakin tebal & merebak. Takut jadi semakin teruk, kawan Rihan terus stop dari terus gunakan segala produk yang dah bertahun guna tu.

hilangkan jeragat

Masalah jeragat sememangnya mengganggu. Dan ia bukannya hanya di permukaan kulit. Ia dari lapisan dalam kulit. Inilah sebabnya amat penting untuk kita semua pastikan guna produk yang benar-benar selamat. Bukan produk beracun yang menghakis kulit muka untuk menghilangkan jeragat.

Awal penggunaan mungkin dapatlah kesan seperti yang dihajati, kulit bebas jeragat. Lama-lama, mula nampak kesan buruknya.

Bayangkan lah....

Bertahun gunakan produk beracun....
Bertahun racun diserap ke darah....

Bagi anda yang ada masalah jeragat, gunalah produk yang 100% semulajadi, selamat dan berkesan. Sebab kita guna untuk diri kita, tubuh badan kita. Tubuh yang kita nak guna hingga ke akhir hayat. Tak kan nak racun diri sendiri....

Untuk info lebih detail, anda boleh baca

KONSULTANSI

Sila hubungi Rihan untuk sebarang info, pertanyaan atau pesanan. InsyaAllah, Rihan akan tunjukkan cara yang berkesan untuk anda semua yang nak menghilangkan jeragat.

Rihan 012-2404057
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m