SET PUASA SHAKLEE UNTUK TENAGA DAN KULIT CANTIK MENJELANG RAYA

Ramai yang dah mula survey set puasa untuk Ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi. Rasanya masih ingat lagi Ramadhan tahun lepas, tahun 2016. Masa tu Ramadhan memang mencabar sangat. Cuaca yang panas, malah dilaporkan sebagai Ramadhan paling panas.

Keadaan cuaca yang panas adalah salah satu sebab utama kita rasa letih @ penat. Dehidrasi, keadaan tubuh badan yang kekurangan air menyebabkan badan jadi tidak bermaya. lesu.... 

SET PUASA SHAKLEE
WA 012-2404057

Di sini Rihan nak kongsikan vitamin-vitamin Shaklee yang perlu kita ambil semasa bulan puasa. Semoga kita dapat menjalankan ibadah puasa dengan keadaan yang lebih sihat, bertenaga.

VITALEA

Vitalea merupakan sumber nutrisi yang lengkap. Mengandungi 30 nutrisi lengkap yang diekstrak dari buah-buahan dan sayur-sayuran. Rihan terangkan dengan lebih lanjut dalam klip video ini ;-


VITAMIN C

Kurang nutrisi, kurang air semasa bulan puasa boleh menyebabkan kita mudah dapat penyakit seperti selsema, batuk & demam. Apatah lagi bulan puasa, cuaca biasanya panas dan kering.

Vitamin C penting untuk meningkatkan sistem imun tubuh badan kita. Bila sistem imun kita kuat, so penyakit susah nak datang. 

Selain daripada itu, Vitamin C juga sangat terkenal dengan fungsi mencerahkan kulit. Ia membantu penghasilan kolagen dalam tubuh kita. Kolagen akan membuatkan kulit kita lebih anjal & tegang. So dapatlah sambut raya nanti dengan kulit cerah, anjal. Wow....

B COMPLEX 

Fungsi B Complex ni menukarkan makanan kepada tenaga. Jadi bila kita ambil B Complex ni, kita akan lebih bertenaga dan tidak mudah lemah atau rasa penat. B complex juga berperanan sebagai anti stress. Bila kita tak stress, kita rasa ceria dan dapat lah berpuasa dengan tenang.

SET PUASA SHAKLEE
B Complex juga bagus untuk hormon kulit. Ia berperanan sebagai agen detoks. Bila bahan-bahan toksin dalam tubuh kita dah dikeluarkan, hasilnya kulit lebih cerah, cantik dan bersih. Mesti nak kulit cantik masa raya nanti kan...

CAROTOMAX

Mengandungi beta karotene iaitu anti oksidan yang sangat baik. Dapat meningkatkan sistem imun tubuh lebih-lebih lagi di bulan puasa. Bila sistem imun badan kita kuat, kita akan lebih sihat dan tidak mudah dapat penyakit.

SET PUASA SHAKLEE

Sangat baik untuk mencerahkan kulit. Boleh juga merawat penyakit-penyakit kulit seperi jeragat dan jerawat. So, kalau anda nak sambut raya nanti dengan kulit bebas jearagat @ jerawat, bolehlah mula ambil Carotomax sekarang.

OMEGA GUARD

- Membantu melancarkan peredaran darah
- Menguatkan sistem imun badan
- Membantu anda yang nak 'slim' - Omega guard berfungsi membakar lemak
- Anti radang - membantu masalah sakit-sakit badan, lutut dan sendi

ESP

Minuman tenaga berasaskan soya non-GMO sebagai sumber protein yang lengkap. Dapat memberikan rasa kenyang yang lebih lama. ESP juga membekalkan tenaga yang berpanjangan serta membaikpulih sel-sel kulit mati.

SET PUASA SHAKLEE

Untuk mereka yang ada gastrik, ESP ni boleh seimbangkan asid di dalam perut. sel-sel perut yang luka akibat gastrik akan dibaikpulih, InsyaAllah, mereka yang mengalami gastrik juga akan dapat menyempurnakan ibadah puasa dengan lebih baik bila mengambil ESP.

Bonus lagi !!!!

Apabila badan kita cukup protin, maka sel-sel kulit mati akan dapat diperbaharui. Sel-sel baru ni, sel-sel yang sihat. Jadi terhasillah kulit akan lebih cantik, mulus dan cerah. Glowing2 sambut raya ya....

KONSULTANSI DAN PESANAN
WA 012-2404057

Boleh hubungi Rihan untuk pertanyaan, konsultansi atau pesanan. Semoga puasa kita tahun ini di jalani dengan lebih sihat, cergas dan bertenaga. Sambut raya pulak dengan kulit yang cerah, mulus dan bebas cela dengan Set Puasa Shaklee.

Rihan : 012-2404057
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m