BISNES MODAL KECIL YANG MENGUNTUNGKAN UNTUK ANDA

Zaman sekarang serba-serbi memerlukan duit. Memang terasa sangat yang duit tu laju jer keluar. Ramai yang tercari-cari peluang dan buat keputusan untuk tambah pendapatan dengan  berbisnes. Yalah….nak menampung tuntutan kewangan keluarga. 
 
Rihan nak kongsikan bisnes yang Rihan buat ni. Yang paling Rihan suka, bisnes ni modal kecil. Tak perlulah nak berhutang atau meminjam-minjam dari orang lain sebab nak mulakan bisnes.
Buat bisnes mestilah nak untung, ya tak? Kalau rugi siapa yang nak….
Modal untuk bisnes ni cuma RM 79.50. Modal kecil, tapi pulangan insyaAllah besar. Yang perlu ada, kesungguhan, rajin, usaha dan semestinya doa.
Tak tau nak berbisnes ?
Jangan risau….Sekarang zaman teknologi canggih ni, semua pun boleh. Macam Rihan sendiri, upline Rihan nun kat Kuala Kangsar sana. Tapi Alhamdulillah, sentiasa berhubung, sentiasa ada komunikasi.
Nak buat offline….
Nak buat online….
Nak buat Part time….
Nak baut Full time…
terpulang pada keselesaan masing-masing. Yang pasti tunjuk ajar dan panduan akan sentiasa diberi. Dapat tips dan panduan dari pakar-pakar dan otai-otai Shaklee. Percuma jer tau….


side income
Lagi satu, bila join ni kita dapat sebarkan kebaikan kepada orang ramai. Produk Shaklee sememangnya produk yang paling berkualiti untuk nilai kesihatan dan hidup kita. 

Bertuah sebab kita boleh kongsikan semua kebaikan tu pada keluarga dan orang ramai.

side income
Siapa yang nak join Rihan buat side income? Nak tambah pendapatan? Anda semua sangat-sangat dialukan. Bimbingan dan ilmu yang ada kita kongsikan…
Jom kita sama-sama. Modal kecil, untung inshaAllah berganda-ganda.
Rihan 012-2404057 atau klik link ini untuk whatsapp http://www.wasap.my/60122404057