SHAKLEE - PELUANG BUAT PELAJAR IPT JANA PENDAPATAN TAMBAHAN

NAK DUIT TAMBAHAN?

Bekerja di persekitaran universiti, kadang-kadang membuatkan saya teringat-ingat dan merindukan waktu suka duka bergelar seorang pelajar. Huhu.....kelas, tutorial, lecturers, assignments, presentations, semualah. Kalau di ingatkan boleh tersenyum sendiri.

Waktu tu, internet belum lagi tersebar luas. Nak guna komputer pun, beratur di makmal komputer. Berbanding sekarang, boleh dikatakan setiap pelajar mempunyai laptop sendiri. Bila dengar ada pelajar yang dapat buat side income 3-4 angka, bukanlah sesuatu yang pelik lagi sekarang ni. Semuanya bisnes online jer, tak perlu pun nak bukak kedai pun.

Bagi adik-adik pelajar yang nak tambah pendapatan, bolehlah buat bisnes Shaklee. 

1. MODAL KECIL

Modal kecil nak mulakan bisnes Shaklee ni, hanya perlu RM 79.50 untuk pendaftaran sebagai ahli. Adik-adik akan diberikan starter kit dan no ID serta password untuk akses ke Shaklee.2u.com.my. Dah boleh start bisnes.

2. BISNES ONLINE

Bisnes online. Semuanya di hujung jari. Adik-adik tak perlu risau nak terkejar-kejar ke pejabat pos untuk pos barang. Login ke Shaklee.2u.com.my, buat pesanan & isi detail yang diperlukan. 

tambah pendapatan

 Shaklee akan uruskan penghantaran terus kepada pelanggan

3. TAK PERLU SIMPAN STOK

Selain dari modal permulaan yang kecil, adik-adik juga tidak perlu simpan stok sendiri. Bila ada pesanan, cuma perlu order di Shaklee.2u.com.my. Jadi adik tak perlu nak keluarkan duit untuk beli dan simpan stok.

4. UNTUNG / BONUS

Boleh dapat untung runcit dan untung dari jumlah point yang terkumpul @ juga dipanggil bonus. Setiap item yang kita jual akan diberikan point. Bonus ini dikira berdasarkan jumlah point yang kita dapat setiap bulan. Bonus dibayar setiap pertengahan bulan, tak pernah terlewat, lagi cepat adalah.....

Banyak lagi bonus yang boleh diperolehi dalam bisnes Shaklee ni seperti Car Bonus, Leadership Bonus.

5. PELUANG MELANCONG PERCUMA

Setiap tahun Shaklee juga menawarkan peluang untuk melancong dalam dan juga luar negara. Semuanya percuma uolllsss.....tiket percuma, bilik percuma, makan minum percuma. Masuk2 bilik hotel ada hadiah percuma lagi...


Bestkan.....

Apa kata adik-adik ambik peluang ni. Gunakan kemudahan yang ada untuk tambah pendapatan. Jom register dengan akak. Kita mulakan sekarang. Untuk tau lebih lanjut, boleh hubungi seperti detail di bawah. Jangan risau & jangan tunggu lama-lama. Tunjuk ajar, panduan dan sokongan dari group semestinya ada dan sangat kuat.

Rihan : 012-2404057
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m