PELUANG UNTUK JANA PENDAPATAN TAMBAHAN DENGAN SHAKLEE

PENDAPATAN TAMBAHAN

SIDE INCOME

PENDAPATAN KEDUA

Mesti ramai yang selalu terfikir macamana dan apa cara yang boleh dibuat untuk menambah pendapatan keluarga. Hidup di zaman sekarang sememangnya terasa amat mencabar sekali. Saban hari kita semua dibebani dengan kos yang semakin meningkat.

Tak kiralah bagi yang belum berkahwin atau yang sudah berkeluarga, ramai yang mengalami masalah kewangan. Dengan peluang untuk mendapat pekerjaan yang semakin sukar, kehidupan jadi semakin terbeban dengan kos sara hidup yang semakin meningkat.

Boleh dikatakan hampir semua benda mengalami kenaikan harga. Kalau kita nak bandingkan nilai RM 100 sekarang amatlah kecil dengan RM 100, 5 tahun yang lalu. Disebabkan kedudukan kewangan yang semakin sempit, semakin ramai yang tercari-cari peluang untuk menjana pendapatan tambahan

Walaupun ramai yang sememangnya mempunyai kerja hakiki, peluang untuk mendapatkan pendapatan kedua amat dinantikan. Begitu juga dengan surirumah. Walaupun sibuk menguruskan kerja-kerja di rumah dan mengasuh anak-anak, peluang untuk tambah pendapatan memang di cari.  


 Apa yang boleh kita buat?

Shaklee ada menawarkan peluang untuk kita semua dapatkan duit tambahan dengan modal serendah RM 79.50 sahaja.Bila dah keluarkan modal, mestilah kita nak dapatkan pulangan ya tak? Kalau rugi, siapa yang nak teruskan.

Dengan modal yang kecil ni, inshaAllah anda semua boleh dapat pulangan yang besar. Rezeki semestinya tak akan datang bergolek. Jadi kita perlulah rajin, usaha, bersungguh dan yang paling penting kita yakin dan sentiasa berdoa dan memohon dari Allah.

Rihan sangat alu-alukan anda semua samada sudah bekerja, pelajar, surirumah, yang sedang mencari pekerjaan untuk sama-sama dengan Rihan dalam Shaklee. Tambah pendapatan kita. Tunjuk ajar, panduan dan tips akan sentiasa diberi, Kita juga ada dengan grup sokongan yang sangat-sangat membantu.


Jangan fikir lama-lama. Mari kita mulakan hari ini jugak. Sesungguhnya masa tidak menunggu kita. Jom join Rihan sekarang.

Rihan 012-2404057
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m