Pengedar Shaklee Putrajaya dan Cyberjaya - Servis & Konsultansi Terbaik

Mencari pengedar sah Shaklee?

Anda nak servis pantas?

Nak daftar sebagai ahli Shaklee?

Untuk semua di atas, saya boleh bantu. Jom tengok video pendek ni dulu.


Saya adalah pengedar Shaklee yang sah dan aktif di kawasan Putrajaya dan Cyberjaya. Sebagai seorang pengedar sah Shaklee, saya akan bantu anda semua untuk mendapatkan produk yang terbaik dan semulajadi ini.

Anda boleh hubungi saya di 012-2404057 atau klik www.wasap.my/60122404057

Konsultansi dan Cara Makan Berkesan

Bila dah beli produk, mesti anda nak kesan yang baik kan. Saya akan pastikan anda dapat kesan yang anda mahukan. Kesan terbaik akan dapat dinikmati apabila cara pengambilan produk betul.

Untuk berikan servis yang terbaik untuk anda, saya belajar tentang ilmu untu meningkatkan ilmu secara terus. Saya pasti akan kongsikan tips-tips kesihatan yang boleh diamalkan dalam kehidupan seharian kita.


 Daftar Ahli Shaklee - Anda Untung

Anda akan dapat banyak kebaikan apabila mendaftar sebagai ahli Shaklee. Secara purata anda akan dapat pengurangan di antara 15-30% untuk belian produk. Jimatkan…… 

Daftar sebagai ahili Shaklee boleh dibuat melalui 2 cara :-

1.  Yuran Pendaftaran RM 69.50

Dengan membuat bayaran pendaftaran sebanyak RM 69.50, anda sudah boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee.


Saya akan bantu anda untuk proses pendaftaran ahli
2.  Pendaftaran Percuma

Pendaftaran sebagai ahli secara percuma akan diberikan secara automatik apabila anda membuat pembelian dengan jumlah UV 200 minima atau dalam nilai ringgit anggaran RM 700.

Servis Terbaik Untuk Anda

 

Konsultansi dengan kastemer yang sedang mencari produk untuk parut


 Servis pantas & cara makan yang berkesan untuk kastemer

 Menunggu kastemer untuk COD

Hubungi Saya - Pengedar Shaklee Putrajaya dan Bangi