DAPATKAN KULIT CANTIK GEBU SEMPENA RAYA 2017

Tanyalah siapa-siapa pun, mesti semua orang suka nak cantik kan. Nak kulit cantik, cerah, gebu, licin dan anjal gitewww…. Tipulah kalau ada orang yang kata dia tak nak cantik.

Ni dah nak masuk bulan puasa, lepas tu dah raya. Mesti masa raya tu nak kulit cantik cerah kan. Nak beraya sakan ler katakan….

Ada orang yang sanggup menghabiskan ribuan ringgit dan cuba segala produk dan rawatan kat luar tu. Semata-mata nak kan kulit yang cantik. Tapi Rihan nak sarankan, jangan terlalu obses nak cantik cepat sampai sanggup gunakan produk-produk bahaya yang ada bahan kimia. Kesan cantik sekejap, nanti nak menanggung azab tu yang lama. Jauhkan lah….

NUTRISI UNTUK KULIT

Kulit yang cantik bermula dengan sel yang sihat. Jadinya, kenalah pastikan nutrisi cukup melalui pemakanan yang kita ambil. Makanan yang tinggi antioksidan juga perlu kita ambil untuk mengelakkan proses penuaan berlaku dengan terlalu cepat.

SET ASAS KULIT CANTIK

Suka Rihan nak kenalkan set ni untuk uolllsss yang tercari-cari produk yang selamat dan berkesan untuk dapatkan kulit yang cantik.

Vitamin C Sustained Release

Salah satu produk killer Shaklee adalah Vita C 500 mg SR.  Produk ni termasuk dalam top 5 produk yang paling ramai orang beli. 

Sebab apa? 
Kenapa agaknya ramai yang suka sangat Vitamin C dari Shaklee ni?

vitamin c

Vitamin C perlu untuk meransang penghasilan kolagen. Bila kolagen cukup, kulit akan lebih sihat, anjal dan tegang .Vitamin C juga melindungi sel-sel kulit kita daripada rosak. Sel kulit yang rosak akan menyebabkan kulit kusam dan membentuk bintik hitam jeragat.

GLA Complex

Nak kulit cantik, GLA Shaklee ni wajib ambik. GLA membantu dalam mendapatkan kulit yang cantik dengan :-

a. Bantu kurangkan kedutan
b. Melembapkan kulit
c. Meningkatkan kolagen
d. Halang kerosakan kulit akibat terdedah pada cahaya matahari.  

GLA Complex
Vitamin E dalam GLA ni ibarat sunblock dari dalam untuk menghalang kulit dari rosak.

Energizing Soy Protein (ESP)

Kitaran sel kulit muka kita sekitar 10-21 hari. Sel-sel yang telah mati akan diganti dengan sel baru. Proses ni memerlukan protin yang cukup dalam tubuh. ESP ni lah sumber protin terbaik yang kita perlu ambil.

Bayangkan lah….

Sel-sel kulit mati banyak kat kulit muka. Tapi tak dapat nak diganti dengan yang baru, sebab protin tak cukup. So jadinya, kulit muka makin lama jadi makin rosak, kusam , berjeragat dan kelihatan tua.

TESTIMONI
Rihan kongsikan mereka yang telah berjaya mendapatkan kulit cantik dengan pengambilan Set Asas Kulit Cantik ini.


vitamin c


So, cepat-cepat ambil Set Asas Kulit Cantik ni, Mulakan pengambilan dari sekarang, raya nanti sempatlah muka tu glowing.
Rihan 012-2404057
Facebook : Norihan Maelah
Instagram ; norihan_m
COD : Kajang, Bangi, Sungai Ramal, Sungai Chua, IUKL, Uniten dan kawasan sekitar
Bagi kawasan-kawasan lain, perkhidmatan secara pos ada disediakan.