HILANGKAN JERAGAT - SAMBUT RAYA DENGAN KULIT BEBAS JERAGAT

Hujung bulan ni kita mula puasakan. Ada yang dah mula buat persiapan untuk raya dah pun. Kalau azam tahun ni nak beraya sakan dengan kulit bebas jeragat, jadinya kenalah start dari sekarang. 

So, nanti dapatlah sambut raya tahun ni dengan kulit muka cerah & gebu. Bergambar sakan lah dengan family. Nak keluar berhari raya jumpa saudara mara dan kawan-kawan pun tak lah rasa stress jer kan. Sebab tengok kulit muka yang berjeragat.

Walaupun dah macam-macam jenis produk yang kita cuba, jeragat degil masih tak hilang-hilang. Sampai rasa frust dan rasa tak ada produk yang boleh hilangkan jeragat. Rihan ada sorang kastemer ni, dia sampai kata dah naik imun dah dengan jeragat.

kulit bebas jeragat


Sebenarmya, ada ke tak cara nak hilangkan jeragat cepat yang betul-betul berkesan? 

Secara purata, sel kulit muka kita akan diganti dalam kitaran 10 hingga 21 hari. Jadinya, kalau ada produk yang boleh hilangkan jeragat cepat sangat, dikhuatiri produk tu mengandungi bahan-bahan kimia yang memang akan beri kesan kulit cerah dengan cepat. 

Kulit akan mengelupas, merah dan jadi semakin nipis. Kesan jangka panjang, masalah jeragat jadi lebih kronik. Takut kan….

Antara punca utama jeragat ialah:
  • Penuaan sel
  • Penurunan drastik hormon Estrogen
  • Cahaya matahari
  • Stress
  • Salah guna produk
  • Parut jerawat yang tidak sembuh dengan baik
  • Kekurangan antioksidan semulajadi
Nak hilangkan jeragat ?

Tips untuk ambil sebarang produk hilangkan jeragat, produk mestilah yang boleh menyihatkan kulit iaitu dengan cara mengatasi punca jeragat. Sel-sel kulit rosak akan dibaiki secara aktif. Apabila kulit sihat, jeragat hilang dengan cepat

Jeragat tebal akan semakin menipis dan lama kelamaan jeragat hilang. Bonusnya, kulit akan cerah secara sekata dan kulit jadi lebih lembut dan anjal. Nampak berseri dan glowing lah masa raya nanti. Seronok kan…. 

Rihan cadangkan produk-produk ni yang sangat berkesan untuk hilangkan jeragat cepat dan selamat.

1) Vivix 

vivix
a) Satu- satunya antioksidan semulajadi yang mampu merawat sel rosak ke peringkat DNA.
b) Vivix memberikan antioksidan semulajadi yang tertinggi jika dibandingkan dengan produk lain di dunia.
c) Memberi kesan pada jeragat dengan merawat sel-sel kulit hitam yang membentuk jeragat.

2) GLA Complex

Gamma Lenolenic Acid (GLA) penting untuk kestabilan hormon. GLA menghilangkan jeragat dengan membantu mengawal paras hormon Estrogen dan Testosteron dalam tubuh kita. Bila hormon stabil, kulit akan jadi sihat dan kuat. Senanglah jeragat hilang.

GLA Complex ni adalah terbaik kerana ia ada 2x ganda lebih GLA berbanding produk lain dipasaran. Selain itu, GLA Complex juga ada vitamin E yang memulihkan sel jeragat, menegang dan mencerahkan bintik-bintik hitam jeragat.

3) Vitamin E Complex 

vitamin E

Pentingnya Vitamin E untuk menghilangkan jeragat ialah ia membantu proses pemghasilan sel baru yang lebih cantik.

Juga boleh melawan kesan sinar matahari yang menjadi punca jeragat mucul pada kulit. Memulihkan tekstur kulit dan memberikan tona yang sekata.

4) SR Vita C 500 Mg

Sangat istimewa kerana Vitamin C ini bersifat Sustained Release. Maknanya, setiap jam 100mg vitamin C akan disalurkan ke dalam darah. Satu tablet mengandungi 500mg, maka puan akan mendapat bekalan 100 mg Vitamin C  didalam darah selama 5 jam secara berterusan. 

Tubuh kita hanya mampu serap 100- 200 mg vitamin C saja pada setiap jam. Yang lebih akan dibuang. Rugi kan ?

Untuk masalah jeragat, SR Vita C

– Membentuk kolagen dan menaikkan daya tahan kulit
– Mencerahkan kulit
– Menghilangkan jeragat
– Menghalang jeragat dari merebak
 

5) Garlic Complex 


Kulit berjeragat ada kuman yang masuk melalui liang pori. Ini menyebabkan kulit teroksida, sel rosak dan jeragat susah untuk sembuh.

Jadi Garlic akan melawan kuman ini secara semulajadi.

6) NutriWhite Spot Whitening Treatment

Krim jeragat terbaik semulajadi yang mencerahkan tompok jeragat di wajah. Membantu merawat jeragat dari luar. Rawatan secara dalaman dan luaran ini akan menampakkan hasil yang lebih cepat.

 
Amacam? Seronoklah nanti dapat sambut raya dengan kulit bebas jeragat. Raya ni buat kejutan sket kat saudara mara dan kawan-kawan. Mesti ramai yang terkejut tengok anda yang lebih cantik, kulit cerah dan halus. Orang sekarang kata ‘peloles’.
KONSULTANSI DAN PRODUK

Hubungi Rihan untuk dapatkan produk-produk yang akan membantu anda gembira beraya dengan kulit bebas jeragat dan cantik menawan. Order sekarang, sebab target nak cantik masa raya nanti kan….
Rihan di 012-2404057 atau klik link ini untuk whatsapp http://www.wasap.my/60122404057