Vivix - Ketahui Kelebihannya Untuk Masalah Kulit Berjeragat

Jeragat memang kelihatan jelas di muka dan merimaskan. Tapi, sebenarnya jeragat ni asalnya berada di lapisan dalam kulit. Kewujudan jeragat dalam kulit kita bukannya baru sehari dua, mungkin dah berpuluh tahun.

Dan apabila kita selalu terdedah kepada punca-punca jeragat, jeragat yang di lapisan dalam kulit ini akan mula keluar.

Untuk hilangkan jeragat cepat, adalah sangat perlu untuk kita ambik pemakanan yang tinggi anti-oksidan.

Kenapa? Jom tengok video pendek ni dulu



Anti-oksidan ini sangat penting untuk melawan kerosakan sel yang menyebabkan masalah jeragat. Kerosakan sel ini berlaku bukan hanya di bahagian luar kulit kita. Ia juga berlaku di bahagian dalam kulit.

Bila sel-sel kita rosak, dan tidak diperbaharui, semakin lama ia akan menjadi semakin hitam dan akhirnya timbul jeragat.

Bagaimana Vivix Membantu Masalah Jeragat?

Minuman ajaib ini sangat tinggi antioksidan. Membantu mengatasi jeragat dengan cara :-

1. Ramuan Vivix mengandungi 10 kali ganda resveratrol yang melambatkan pembentukan protin AGE. Ini akan membantu mngelakkan gangguan kerosakan sel. Seperti mana yang kita tau, kerosakan sel ini akan menyebabkan timbul jeragat.


 2. Jeragat juga boleh disebabkan oleh faktor genetik atau keturunan. Pembawa genetik jeragat, berisiko untuk turut mendapatnya.

Vivix berfungsi melindungi dan juga memperbaiki selular DNA. Setiap hari kita berdepan dengan serangan radikal bebas yang menyebabkan merosakkan DNA dan ini akan mengganggu fungsi sel. Pengambilan Vivix boleh memperbaiki DNA yang rosak.


3. Vivix juga dikenali sebagai anti aging atau melambatkan proses penuaan. Keistimewaan Vivix yang boleh tembus ke peringkat DNA dan boleh boleh menghilangkan sel-sel mati yang tidak dapat dilakukan oleh bahan-bahan lain.

Apabila sel-sel mati ini dapat dibuang, maka jeragat tidak akan tumbuh.

Testimoni



Konsultansi Dan Pertanyaan

Untuk konsultansi atau sebarang pertanyaan bagi masalah jeragat, sila hubungi Rihan. Tips, cara pemakanan yang betul akan Rihan kongsikan dengan semua pelanggan Rihan.

Rihan 012-2404057
Shaklee ID : 1236334