JERAGAT SEMAKIN PUDAR DENGAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Orang perempuan kalau dengar atau citer bab kolagen, mesti suka kan. Sebab semua pun memang dah tau yang fungsi dan kebaikan kolagen, lebih-lebih lagi untuk dapatkan kulit yang halus dan cantik.  Yang bebas jeragat, jerawat, parut dan berseri. 

Ada yang sanggup berhabis wang ringgit  kalau masuk bab kecantikan ni. Tapi, tak nak lah sampai membahayakan diri sendiri ya tak? Walaupun dapat kesan yang cepat tapi dalam jangka masa panjang, bawa mudarat pada diri. Pastikan kita pilihlah produk yang kita selamat dan berkesan. Dengan teknik dan cara pemakanan yang betul, masalah jeragat akan dapat di atasi.
Jom kita tengok bagaimana kita boleh dapatkan kulit bebas jeragat dengan menggunakan Shaklee Collagen Powder.

SHAKLEE COLLAGEN POWDER (SCP)

jeragat
Kolagen sememangnya ada dalam tubuh badan kita dan dihasilkan secara semulajadi. Tapi apabila umur kita dah mula mencecah ke angka 30, penghasilan kolagen dalam badan akan mula berkurang. Sebab itu, kebanyakan masalah jeragat ini bermula di sekitar umur 30-40an.

Jadinya kita perlu top-up atau tingkatkan kolagen dalam badan kita melalui pengambilan supplement tambahan. Semestinya lah Rihan akan cadangkan ambil Shaklee Collagen Powder.

KENAPA SHAKLEE COLLAGEN POWDER YANG TERBAIK
WA 012-2404057
1. Kadar penyerapan  yang sangat baik – Saiz molukel yang paling halus di dunia iaitu 1,000 dalton. Kebanyakan kolagen biasa yang ada di pasaran, saiz molekul adalah antara 3,000 - 50,000. Saiz yang sangat halus ini membuatkan SCP sangat mudah diserap kedalam tubuh.
2. Kolagen daripada sisik ikan merah – Sumber yang tahan lasak dan elastik, Berkualiti tinggi dan sangat tulen. 

Masalah jeragat

3. Terbukti dalam 8 minggu – Terdapat kajian yang menyatakan bahawa pengambilan SCP selama 8 minggu akan memberi kesan tambah baik sebanyak 71% pada kulit iaitu kulit akan lebih lembut, anjal dan cerah.

hilangkan jeragat

BAGAIMANA SCP MENGHILANGKAN JERAGAT ?

WA 012-2404057
Memilih SCP untuk menghilangkan jeragat sememangnya satu pilihan yang bijak.
-       *    Meningkatkan kelembapan kulit. Bila kulit kering, jeragat mudah tumbuh.
-       *   Kolagen membantu mendapatkan tona warna kulit yang lebih sekata
-       *  Memudarkan bintik hitam jeragat
-        *  Membaiki sel-sel kulit mati yang mengakibatkan jeragat

TESTIMONI

Shaklee Collagen Powder
Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder

KONSULTANSI DAN PESANAN
Anda semua boleh hubungi Rihan untuk konsultansi atau pesanan. Rihan akan bantu anda untuk hilangkan jeragat dengan selamat dan berkesan. Tips dan cara pengambilan produk yang efektif akan dikongsikan khas buat pelanggan Rihan. Memang terbaik dan berkesan.

Rihan : 012-24040457
Shaklee ID : 1236334 (Mohd Asri bin Mohd Halel)
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m