JERAGAT - TESTIMONI MEREKA YANG BERJAYA MENGATASINYA DENGAN PRODUK SHAKLEE

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas :- 

Jeragat (secara perubatan dikenali sebagai open comedo, adalah bonggol kuning atau kehitaman atau tersumbat pada kulit. Jeragat adalah sejenis akne vulgaris. Disebalik kepercayaan umum bahawa ia disebabkan oleh keadaan kurang bersih, jeragat sebenarnya disebabkan oleh lebihan minyak yang terkumpul dalam saluran kelenjar sebum. Bahan di dalam bonggol ini kebanyakannya terdiri daripada keratin dan perubahan sebum (lelehan berminyak dari kelenjar sebaceous), yang menjadi hitam ketika ia teroksida. Akar rambut tersumbat, di mana jeragat sering terbentuk, dan memantul cahaya secara tidak sekata yang menghasilkan gemerlapan "kehitaman" jeragat.

Menurut perunding Dermatologi Pusat Perubatan Darul Ehsan, Dr Noraziah Abd Kadir Jailani, berkata, makna jeragat terlalu meluas dalam kamus perubatan, namun, masyarakat khususnya orang Melayu mengenali jeragat sebagai tompok hitam atau pigmentasi pada kulit atau biji hitam seperti tahi lalat yang bertapak secara berkelompok di beberapa bahagian badan, wajah dan leher.

Di sini Rihan nak kongsikan 2 testimoni dan kegembiraan mereka yang telah berjaya mengatasi masalah jeragat dengan pengambilan atau penggunaan produk Shaklee.

WA 012-2404057

TESTIMONI 1

Berjaya mengatasi masalah jeragat dengan set asas Shaklee. Boleh dapatkan info lanjut  'di sini'.

Selain daripada itu turut menggunakan pencuci muka Nutriwhite yang semestinya pencuci muka yang terbaik untuk mengatasi jeragat. Sila klik ' 'pencuci muka terbaik untuk jeragat'


shaklee untuk jeragat

TESTIMONI 2

Pengambilan Shaklee Collagen Powder berjaya membantu menghilangkan jeragat. Sekarang tiada lagi masalah jeragat hitam, pigmentasi dan tona kulit yang tak sekata.


TESTIMONI 3

Kita dengarkan kisah Puan Nas Ibrahim yang telah berjaya mengatasi masalah jeragat kronik beliau.


KONSULTANSI

Bagi anda yang mengalami masalah jeragat boleh hubungi Rihan untuk sebarang pertanyaan atau konsultansi. Pesanan juga boleh dibuat dan Rihan akan bantu anda untuk menyelesaikan masalah jeragat dengan cara dan teknik makan yang betul.

Rihan : 012-2404057
Shaklee ID : 1236334 (Mohd Asri bin Mohd Halel)
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m