SET BAJET JERAGAT UNTUK KULIT LEBIH CERAH

Assalamualaikum semua....

Pernah tak rasa kecewa dengan produk jeragat yang puan guna? Rasa frust sebab dah cuba macam-macam tapi jeragat tak hilang-hilang? Jangan putus asa. Puan kena sabar dan yakin bahawa masalah jeragat ini boleh selesai.

Saya nak kongsikan satu kombinasi produk yang sangat sesuai untuk sesiapa yang mukanya baru berjeragat, atau untuk puan yang dah cuba produk lain tapi tak berkesan dan juga untuk yang anda yang ada bajet yang rendah.

GLA COMPLEX



Fungsi utama GLA Complex adalah untuk stabilkan hormon. Ini penting, sebab bila hormon tak stabil ia akan jadi punca utama kulit kita tidak kuat untuk melawan jeragat. Sel-sel kulit akan rosak atau mati dan akhirnya membentuk jeragat. Antara kelebihan GLA Complex ialah :-

- Memudar/mencerahkan jeragat
- Menghalang jeragat menjadi lebih kronik
- Memberi kelembapan pada kulit
- Menegangkan kulit
- Menghalang kerosakan sel kulit kesan dari sinar uv matahari


SUSTAINED RELEASED VITA C

Merupakan Vitamin C terbaik di dunia dengan teknologi 'Sustained Released'. Teknologi ini membolehkan 100mg  vitamin C dilepaskan ke dalam darah kita setiap 1 jam.

Ramai yang tau kebaikan vitamin C untuk kulit. Bayangkanlah kesan yang akan puan dapat bila vitamin C ada dalam darah selama 24 jam. Ada caranya dan saya boleh ajarkan.

Fungsi penting vitamin C dalam mengatasi jeragat ialah :-

- Mencerahkan tompok jeragat dengan cepat
- Memulihkan sel-sel kulit mati
- Menghalang jeragat baru tumbuh
- Memberi keanjalan pada kulit
- Memudarkan parut jerawat yang membentuk jeragat

Pengeluar produk ini sangat-sangat mementingkan kualiti produk. Set ini sangat berkesan dan ramai yang telah berpuashati dengan kesannya. Dengan pengambilan secara konsisten dan cara makan yang betul, puan akan dapati 

- Jeragat akan berhenti merebak
- Jeragat semakin pudar dan akhirnya hilang
- Kulit makin cerah

 Jadi, pastikan puan dapatkan kedua-dua produk ini dari saya untuk teknik pengambilan yang betul. Mesti puan nak kulit yang cantik dan berserikan? Produk yang bagus, diambil dengan cara yang betul pasti akan memberikan kesan yang baik.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan harga terbaik.

Rihan 012-2404057