RAHSIA AWET MUDA DAN ANTI PENUAAN DENGAN VIVIX

Fitrah seorang manusia akan melalui proses penuaan seiring dengan peningkatan usia. Proses penuaan bermula dengan timbulnya garis-garis halus pada kulit yang akhirnya akan menjadi kedutan. Proses ini akan dilalui oleh semua, cuma apa yang kita tidak mahukan ialah tua sebelum waktunya. Teringat pulak kat lagu Shiela Majid 'Tua Sebelum Waktunya'.

Semua orang mesti  suka awet muda kan. Tak nak nampak lebih tua dari usia sebenar. Salah satu cara untuk melambatkan proses penuaan ini berlaku ialah dengan mengamalkan bahan-bahan semulajadi dan tinggi anti-oksidan. 

Sejak tahun 2012, Shaklee memperkenalkan satu produk yang eksklusif, VIVIX. Supplemen anti penuaan yang sangat tinggi anti oksidan. Vivix juga popular dengan gelaran sirap Shaklee kerana berwarna merah dan juga digelar tonik ajaib kerana keistimewaannya.


Mari kita ketahui keistimewaan dan kelebihan Vivix dari aspek anti penuaan.

1. Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita akan mengalami kerosakan sel akibat terdedah kepada radikal bebas, stress dan juga faktor-faktor lain. Ini menyebabkan proses penuaan akan berlaku dengan lebih cepat.  Ramuan Vivix mampu untuk memperbaiki sel-sel yang rosak sehingga ke tahap DNA bagi mengembalikan sel-sel kepada keadaan asal.

2. Memperbaiki Tenaga Sel
Sel tubuh badan kita akan cepat kehilangan tenaga apabila proses penuaan bermula. Akibatnya, sel-sel tidak dapat berfungsi secara optimum. Pengambilan Vivix dapat membantu untuk menguatkan dan mempertingkatkan tenaga dalam  sel-sel tubuh kita tadi.

3. Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik membawa kepada kemerosotan sel. Ramuan Vivix mampu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan proses penuaan.

4. Melambatkan Pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End products)
Penimbunan AGE boleh menyebabkan berlakunya kerosakan sel. Ramuan istimewa Vivix mampu melambatkan pembentukan AGE dan mengurangkan kerosakan sel.

Vivix mengandungi Anggur Muscadine, lobak ungu yang merupakan sumber anti oksidan yang tinggi, Polygonum Cuspidatum dan Elderberi Eropah. Khasiatnya 10 kali ganda lebih bertenaga daripada resveratrol. Dengan mengamalkannya, kulit akan lebih cantik, sihat dan badan juga lebih  bertenaga.

Boleh hubungi saya untuk dapat dan rasakan khasiat dan kebaikan Vivix .

Hubungi Rihan 012-2404057