KHASIAT DAN KEBAIKAN UTAMA ESP YANG ANDA PERLU TAHU

ESP betul-betul fenomena awal tahun 2017 ni. Dah berapa kali out of stock, restock, out of stock lagi dan restock lagi. Apa agaknya yang ada dalam ESP ni yang buatkan ramai suka? ESP ni memang favourite saya. Asalnya minum masa mengandung, teruskan ambil sebab menyusukan anak. Dan teruskan lagi sebab suka sangat dengan bonus-bonus lain yang boleh dapat.

Energizing Soy Protein atau ESP adalah sumber protein terbaik untuk tubuh badan. Ringkasnya ESP adalah:-

* Dihasilkan daripada kacang soya non-GMO iaitu kacang saya semulajadi, yang tidak diubahsuai secara genetik dan diproses pada suhu yang terkawal bagi menjaga kualiti protin.

* Satu tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya.

* Mengandungi 22 jenis asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan. Juga satu-satunya produk di pasaran yang boleh membekalkan 9 jenis asid amino yang tidak boleh dihasilkan sendiri oleh badan manusia.

Ni saya kongsikan khasiat ESP yang kita kena tau.

1. Sumber tenaga
ESP boleh membekalkan tenaga berterusan yang boleh bertahan untuk beberapa jam. Individu yang aktif, ibu menyusu sangat sangat digalakkan mengambil ESP sebagai sumber tenaga yang pantas dan berkhasiat. ESP juga menguatkan sistem imun badan. Boleh mencegah migrain, gastrik dan keletihan.

2. Kulit Lebih Cantik
Membantu meransang regenerasi kulit dan otot. Juga mengurangkan kedutan dan dapat mengembalikan keanjalan kulit. Kulit akan lebih halus dan cerah sekata.

3. Masalah Jeragat
Badan kita perlukan cukup protin supaya sel-sel kulit yang rosak atau mati dapat diganti dengan sel yang baru. Sel-sel yang rosak ini lama kelamaan akan bertukar menjadi hitam dan menyebabkan jeragat.

Sel-sel baru yang lebih sihat ini akan memberikan kulit yang lebih halus, cantik dan cerah. Hasilnya jeragat semakin pudar.

4. Pesakit Diabetes
ESP Shaklee rendah kabohidrat dan mempunyai glycemic index (GI) yang rendah. Protein soya dalam ESP membantu menstabilkan tahap gula dalam darah. Sebab tu, ESP sangat baik diambil oleh pesakit diabetes.

5. Membantu menurunkan berat badan.
Pengambilan ESP dapat membantu mengawal rasa lapar. Ia membakar gula secara perlahan. So badan dapat mengekalkan rasa kenyang dengan lebih lama. Untuk tujuan penurunan berat badan, dicadangkan diambil bersama Lechitin dan Alfalfa.

6. Baik Untuk Hormon
Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya sama dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

ESP mempunyai banyak manfaat untuk kesihatan keseluruhan tubuh badan kita. Hubungi saya untuk sebarang maklumat dan pertanyaan.

Call/Whatsapp/Sms : Rihan 012-2404057
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m
COD : Kajang, Sungai Chua, Sungai Ramal, Bangi