CARA ATASI MASALAH JERAGAT ANDA DENGAN RESVERATROL

Dah cuba macam-macam produk nak hilangkan jeragat. Yang nak kena telan dah telan, yang sapu2 krim pun dah cuba. Malah duit pun dah beribu habis sebab nak hilangkan jeragat.

Tapi jeragat tak jugak hilang. Tapi, tak kan nak biar aje jeragat kat muka, ya tak? Jika dibiarkan tanpa rawatan, bintik-bintik jeragat ini boleh merebak menjadi lebih kronik dan membentuk tompokan hitam. Hari ni saya nak kongsikan dengan anda semua satu cara yang berkesan untuk mengatasi masalah jeragat.

Antioksidan.

Biasa dengar tak? Antioksidan ni sangat penting untuk melawan kerosakan sel yang menyebabkan masalah jeragat.

Salah satu punca utama jeragat ialah sinar uv dari matahari. Sinar uv sangat bahaya. Kita ni hari-hari pun terdedah dengan cahaya matahari. Kulit kita akan bertindakbalas secara semulajadi untuk melawan sinar uv. Pigmen gelap akan dihasilkan secara tidak normal dan lebih banyak sehingga terjadi jeragat.

Kerosakan sel berlaku bukan hanya di lapisan luar tapi boleh sampai ke lapisan dalam, ke sel, protin hingga ke DNA kita. Akibatnya kulit akan terbakar, timbul jeragat dan yang paling teruk boleh menyebabkan kanser kulit.

Resveratrol tu apa pulak?

jeragat


Resveratrol adalah antara sumber antioksidan yang paling terkenal di Amerika. Resveratrol terkandung dalam Vivix.

Selain resveratrol, Vivix juga mengandungi polyphenol. Campuran resveratrol dan polyphenol dalam Vivix telah diuji 13 kali ganda lebih efektif dari resveratrol semata-mata.

Jadi Vivix merupakan sumber antioksidan terbaik dan sangat bagus untuk mengatasi masalah jeragat.

Terdapat satu kajian yang menunjukkan bahawa resveratrol yang ada dalam Vivix boleh menghalang lipid peroxidation (sejenis kerosakan sel) sebanyak 95%, berbanding 57% oleh vitamin E dan 37% vitamin C.

Keistimewaan Vivix ialah boleh tembus hingga ke peringkat DNA dan merawat punca yang menyebabkan jeragat. Vivix adalah produk semulajadi yang mampu menghilangkan jeragat tanpa kesan sampingan.

Jadi saya sangat syorkan untuk anda ambil Vivix. Pembelian Vivix ini sudah tentunya akan disertakan bersama konsultansi dari saya untuk membantu anda menghilangkan jeragat.

Boleh hubungi saya, pengedar Shaklee, insyaAllah saya akan bantu anda untuk mengatasi masalah jeragat.

Rihan 012-2404057
ID : 1236334