KELEBIHAN GARLIC COMPLEX UNTUK KULIT KUSAM

Masalah bagi kulit muka ni ada pelbagai. Lain orang lain jenis kulit dan lain juga masalahnya. Ada yang mengalami masalah kulit berjeragat, jerawat, kulit kering, kulit berminyak, kusam, tona kulit tak sekata dan lain-lain.

Hari ini saya nak berkongsi bagaimana masalah kulit kusam dan tak bermaya boleh di atasi dengan pengambilan supplement Shaklee. Sebenarnya pengambilan vitamin atau supplement tambahan memang membantu untuk mengatasi masalah kulit.

Sebab bila badan kita tak cukup nutrisi, sel-sel baru tidak boleh dihasilkan untuk menggantikan sel-sel yang telah rosak atau mati. Daya ketahanan kulit juga tidak kuat untuk melawan radikal-radikal bebas. Lebih-lebih lagi bagi mereka yang banyak terdedah kepada cahaya matahari kerana seperti yang kita ketahui sinar uv dari matahari merupakan penyebab utama bagi masalah kulit.

Sel-sel rosak atau yang mati berkumpul di permukaan kulit dan menyebabkan kulit muka kusam dan kelihatan tidak bermaya. Badan pula kurang nutrisi, jadi sel baru tidak dapat dihasilkan.

Selain daripada GLA, Vitamin C Sustained Release dan ESP, di sini saya ingin mencadangkan Garlic Complex yang juga boleh di ambil untuk masalah kulit kusam.


GARLIC COMPLEX

Dihasilkan dari bawang putih jenis premium yang 100% bebas racun perosak. Setiap 2 tablet garlic = 100mg ekstrak bawang putih tulen = 2 ulas bawang putih segar. Ramuan utama masakan bagi masyarakat Korea adalah bawang putih. Itulah rahsia kulit dia orang ni cantik, flawless.

Kita ni mestilah tak mampu nak makan bawang putih mentah hari-hari ya tak? 


So boleh ambik Garlic Complex.

* Bersifat anti-kulat. Membantu menghapuskan jerawat.
* Melindungi kulit dari kesan penuaan akibat terdedah kepada sinar uv matahari
* Kandungan Alicin yang sangat tinggi anti oksida boleh melindungi dan mencegah kerosakan kulit akibat radikal bebas.
* Pengambilan Garlic Complex boleh mengelakkan jeragat. Malah jeragat pudar dan mengelakkan tumbuhnya jeragat yang baru.
 * Sulfur dalam bawang putih menghalang jangkitan dan boleh membantu mengurangkan keradangan. Meningkatkan aliran darah dan mencantikkan kulit.


Bagi anda yang mahukan kebaikan daripada bawang putih, bolehlah amalkan pengambilan Garlic Complex ini. Boleh hubungi saya Rihan 012-2404057.

FB : Norihan Maelah
IG : norihan_m