PENGEDAR SHAKLEE BAGI KAWASAN INFRASTRUCTURE UNIVERSITY KUALA LUMPUR (IUKL) DAN UNITEN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera untuk warga kerja dan adik-adik pelajar Infrastructure University Kuala Lumpur (IUKL) dan Universiti Tenaga Nasional (Uniten). Juga buat penduduk di kawasan sekitar.

Saya merupakan pengedar Shaklee dan saya menawarkan perkhidmatan Cash on Delivery (COD) bagi sebarang produk Shaklee ke Infrastructure University Kuala Lumpur (IUKL), Unversiti Tenaga Nasional (Uniten) dan juga di kawasan sekitar.


Bagi tuan, puan warga kerja IUKL dan Uniten, tentu semuanya mementingkan kesihatan diri dan keluarga. Juga buat adik-adik yang masih menimba ilmu di sini.

Pilihan terbaik  tentunya produk yang 100% semulajadi dan telah terbukti selamat dan berkesan. Produk Shaklee adalah produk semulajadi. Berbeza dengan produk organik, apatah lagi sintetik.


Dari rangkaian produk penjagaan kesihatan samada secara dalaman atau luaran, produk kecantikan dan penjagaan muka, produk penjagaan rambut dan juga produk pembersih dan penjagaan rumah. Semuanya dihasilkan secara semulajadi.

Produk Shaklee telah melalui kajian saintifik dan ujian klinikal oleh pihak ke3 yang tiada berkepentingan dalam syarikat. Laporan kajian juga telah diterbitkan di peringkat antarabangsa, LANDMARK STUDY.


Maka, produk Shaklee adalah satu pilihan yang tepat buat tuan, puan dan adik-adik semua. Jadinya dalam membuat pilihan untuk barang kegunaan seharian seperti produk kecantikan muka, tuan, puan dan adik-adik semua yang mestilah memastikan produk tesebut selamat untuk digunakan.

Banyak lambakan produk kecantikan di pasaran mengandungi bahan-bahan kimia merbahaya. Sebabnya, ramai pengguna mahukan kesan yang segera atau 'instant'. Tapi sebenarnya ia boleh membuatkan kulit muka kita rosak. Akhirnya, kulit muka jadi bermasalah, jeragat, jerawat dan berparut.

Jadinya periksalah produk2 penjagaan muka yang tuan, puan atau adik2 semua gunakan sekarang samada mengandungi bahan-bahan kimia contohnya hidrokuinon, merkuri. Kesan buruk dari penggunaan produk sebegini sangat menakutkan.

Shaklee mempunyai beberapa jenis produk yang bersesuaian untuk mengatasi masalah jeragat ini. Sudah pasti saya akan mencadangkan set yang terbaik untuk tuan, puan dan adik-adik semua mengikut kesesuaian dan juga bajet.

Sebagai pengedar Shaklee untuk IUKL, Uniten dan kawasan sekitar saya akan memberikan khidmat nasihat dan konsultansi terbaik. Untuk tujuan kecantikan, kesihatan atau sebarang masalah yang lain, saya akan bantu, insyaAllah.

Cara pengambilan yang berkesan akan disertakan supaya tuan, puan dan adik2 dapat manfaat yang optimum dari produk Shaklee.

Hargailah kesihatan kita dan berilah yang terbaik untuk diri sendiri dan juga mereka yang kita sayangi.

Khusus buat warga IUKL, Uniten dan masyarakat di kawasan sekitar, boleh hubungi saya, 

Rihan 012-2404057
Pengedar Shaklee (ID : 1236334)