PENCUCI MUKA TERBAIK UNTUK JERAGAT DAN JERAWAT

Penjagaan muka yang paling biasa kita buat  sebelum tidur ialah mencuci muka. Yalah, dah seharian terdedah kepada persekitaran dan kotoran kat luar, kenalah pastikan kulit muka kita bersih sebelum tidur. Nak elakkan dari masalah kulit macam jeragat, jerawat, kulit kusam dan lain-lain lagi.

Rihan suka sangat nak kongsikan dengan anda semua, pencuci muka yang terbaik untuk atasi masalah jeragat dan jerawat.

Apa keistimewaan pencuci muka ni? Sila klik video di bawah.



NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER
SEMULAJADI, SELAMAT DAN BERKESAN
WA 012-2404057

Ia membersih dengan lembut dan jauh ke dalam liang roma, menyegarkan dan tidak mengeringkan kulit. Sangat sesuai bagi yang mengalami masalah jeragat. Dalam pencuci muka ni,  ada 16 bahan aktif dari sumber terbaik seperti rosemary, mulberry, linden dan lain-lain.



Dulu Rihan lama tak guna sebarang pencuci muka. Sebab takut bila baca macam-macam cerita pasal bahan kimia yang ada dalam pencuci muka. Kesan akibat tersalah pilih pencuci muka boleh sebabkan masalah kulit muka yang lebih serius.

So, cucilah guna air suam jer macam tu.....

Bila dah jumpa Nutriwhite Gentle Deep ni, Rihan memang yakin nak guna. Sebab memang menggunakan bahan-bahan semulajadi dan tiada bahan kimia. Lepas cuci muka, rasa kulit tu halus, lebih lembut dan licin. Jeragat pun dah semakin berkurang. 

Bau dia pun tak wangi, biasa jer. Sebab Shaklee tak gunakan bahan pengawet atau pewangi dalam produk keluarannya.

BAGAIMANA GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER MEMBANTU HILANGKAN JERAGAT?
WA 012-2404057 



Kandungan utama pencuci muka ni ialah :-

1. Rumpai laut - menghilangkan kekotoran dan membuang sel-sel kulit mati. Jika sel-sel kulit mati ini tidak dibuang, ia akan menjadi  hitam dan akhirnya membentuk jeragat. Rumpai laut ini juga akan menegangkan kulit.

2. Strawberi Begonia - mencerahkan kulit muka dan seimbangkan pigmen. Jeragat semakin pudar dan jerawat mengecut dengan lebih cepat.

3. Alga hijau - Pencuci muka Nutriwhite ini mampu untuk menyingkirkan toksin atau detoks bahan kimia dari kulit muka yang rosak teruk akibat menggunakan pencuci yang salah. Alga hijau ini juga akan memberi kelembapan pada kulit. Kulit yang kering akan menyebabkan kelihatan kusam dan jeragat mudah timbul.


TESTIMONI MEREKA YANG BERJAYA MENGATASI JERAGAT
012-2404057

Banyak review dan testimoni yang positif dari pengguna yang dapat mengatasi masalah jeragat yang Rihan boleh kongsikan di sini.

Testimoni 1
 Testimoni 2





Testimoni 3

Testimoni 4


Yang penting kita mestilah mencari alternatif pada sebarang produk yang kita gunakan, sebab kita perlu  memastikan produk yang kita beli untuk diri sendiri atau keluarga kita itu selamat dan berkesan.

Dan yang paling best masalah jeragat atau jerawat juga akan dapat diatasi. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya. InsyaAllah, Rihan akan berikan konsultansi dan servis yang terbaik.

Rihan 012-2404057
ID : 1236334
FB : Norihan Maelah
IG : norihan_m