PENGEDAR SAH SHAKLEE BAGI KAWASAN KAJANG DAN BANGI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.

Nama saya Norihan Maelah. Pengedar sah Shaklee (ID 1236334) bagi kawasan Kajang dan Bangi.

pengedar kawasan Bangi

Rangkaian produk-produk Shaklee amat luas antaranya :-

1. Set Kulit Cantik
2. Set Jeragat
3. Set Jerawat
4. Set Kurus
5. Set Kolestrol
6. Set Tulang/Sendi
7. Set Kesuburan
8. Set Ibu Hamil
9. Set Ibu Berpantang
10. Set Menyusu
11. Set Kanak-kanak
12. Set Rambut Gugur
13. Anti Penuaan

Dan banyak lagi....

pengedar kawasan Kajang

Produk-produk ini telah melalui dan lulus proses penyelidikan yang terperinci. Ujian klinikal dan pengiktirafan dari pihak ketiga telah dibuat dan laporan telah dikeluarkan iaitu Landmark Study.

Landmark Study melaporkan bahawa tahap kesihatan mereka yang mengamalkan suplement Shaklee ini adalah lebih baik daripada mereka yang :-
a. Mengambil suplement jenama lain
b. Tidak mengambil sebarang suplement.

pengedar kawasan kajang

Jadi, tuan2 dan puan2 tidak perlu risau kerana telah terbukti bahawa produk Shaklee ini selamat dan berkesan.

Saya menyediakan khidmat penghantaran secara COD (Cash on Delivery) bagi pelanggan di kawasan berhampiran meliputi :
a. Sungai Chua
b. Sungai Ramal
c. Kajang
d. Bangi 
e. Infrastucture University Kuala Lumpur (IUKL)
f. Uniten
g, Universiti Kebangsaan Malaysia
h. Kolej PolyTech Mara Bangi
Bagi pelanggan di luar kawasan pula, jangan risau penghantaran produk akan dibuat melalui pos. Saya mempunyai pelanggan di Melaka, Johor, Negeri Sembilan. Saya juga menyediakan konsultansi percuma dan saya akan ajar pelanggan-pelanggan saya cara makan yang betul. Ini untuk memastikan anda semua mendapat hasil yang optimum.

Sila layari Facebook saya Norihan Maelah dan juga Instagram norihan_m untuk info produk dan juga promosi terkini. Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 012-2404057

Semoga kita semua diberikan kesihatan yang baik. Terima kasih.