GUNA PRODUK KECANTIKAN TAPI KULIT SEMAKIN ROSAK?

Ada tak pengalaman salah guna produk kecantikan?

Orang perempuan kalau dengar pasal cantik mesti suka kan. Kita ni kadang-kadang cepat sangat teruja bila dengar orang citer pasal produk yang dapat beri kesan yang cepat. 

'Putih dalam masa 3 hari'
'Kulit licin dan glowing tak sampai seminggu'
Bila dengar macam ni, rasa macam best jer. Mula-mula pakai memang ok. Bila dah lama sikit, mula timbul macam-macam masalah. Kulit jadi  mengelupas, jerawat naik. Bila kena panas matahari kulit muka jadi merah dan pedih.

jeragat

Tu tandanya pencuci muka kita tu ada bahan kimia. Tak kan kita nak letak bahan-bahan kimia pada kulit, lebih-lebih lagi kulit muka. Sebabnya bahan-bahan kimia ni akan meresap dalam salur darah. Cuba fikirkan yang tanpa kita sedar, tiap-tiap hari ada bahan kimia meresap dalam salur darah kita. Kita membahayakan kesihatan dan juga diri kita sendiri. 

Kita kena lebih peka dan jadi pengguna yang bijak. Kesihatan kita adalah tanggungjawap kita. Cuba tinjau-tinjau isi kandungan dalam produk kecantikan yang uolllsss guna, Periksa ada tak bahan-bahan kimia dalam isi kandungan. Antara bahan-bahan kimia yang kita kena elakkan :

jeragat

Jadinya, pilihlah produk kecantikan yang semulajadi, bebas bahan kimia, selamat dan berkesan. Produk Nutriwhite 100% semulajadi.

Rihan 012-2404057
Shaklee ID : 1236334
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m

#pengedarShakleeKajang
#pengedarShakleeBangi
#setcantikviral
#nutriwhite