PENGALAMAN SEBENAR PENGGUNA SET KURUS PREMIUM SHAKLEE

Assalamulaikum semua....

Semoga semuanya berada di dalam keadaan sihat sejahtera. Hari ni saya nak kongsikan pengalaman sebenar salah seorang pelanggan saya yang mengambil Set Kurus Shaklee.

Berkenalan dengan beliau menerusi laman facebook dan hingga sekarang masih belum pernah bersua muka. Pelanggan pertama saya ni, ibu kepada 2 orang anak kecil pada mulanya berminat dengan produk Omega Guard. Berhasrat mengambil Omega Guard untuk kempiskan perut. Setelah perbincangan beliau membuat keputusan yang bijak iaitu memilh Set Kurus Premium Shaklee.


Alhamdulillah, belum sampai sebulan dengan Set Kurus Premium Shaklee ni, beliau telah berjaya turunkan berat badan sebanyak 4kg. Wah.... seronok sangat. Saya pun lagilah seronok sebab dapat bantu kawan-kawan capai matlamat.

Bila dah tau keberkesanan Set Kurus premium ni, memang tak tinggallah kan. Hasrat nak capai ke kg yang diidamkan tu mesti diteruskan.

Buat sesiapa kat luar sana yang nak berjaya macam kawan saya ni, saya cadangkan ambik set kurus ni. Untuk penerangan tentang kurus dengan sihat dan selamat boleh baca entri saya http://rihandanvitamin.blogspot.my/2017/01/set-kurus-shaklee-kurus-dengan-cepat.html?m=1

Di sini juga, saya kongsikan tips-tips untuk kuruskan badan dengan lebih cepat :-

1. Minum 2-3 liter air setiap hari
2. Kurangkan pengambilan kabohidrat dalam diet harian
3. Kurangkan makan yang berminyak
4. Senaman
5. Banyakkan serat - buah dan sayuran

Pengambilan Set Kurus Premiun ini jika digandingkan dengan tips-tips akan menampakkan hasil dengan lebih cepat. Hubungi saya untuk Set Kurus anda. Saya akan kongsikan cara makan yang berkesan untuk anda.

Norihan Maelah
Shaklee ID 1236334
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m