PERUT BUNCIT - ATASINYA DENGAN SET KEMPIS PERUT SHAKLEE

Rasa tak selesa sangat bila rasa perut semakin ke depan. Bila bersembang dengan kawan-kawan, rasa macam dia orang tu asyik tengok perut kita jer. Malu pun ada jugak. Buncit sangat ke aku ni?  Jom kita kempiskan perut dengan Set Kempis Perut Shaklee

Kempiskan perut

Set Kempis Perut Shaklee ni terdiri dari 2 item :-

1. Herb-lax
Mengandungi 9 jenis herba semulajadi yang selamat. Membersih secara perlahan dan lembut,so tak derlah sampai cirit birit.


Herb-lax akan mencuci kerak-kerak pada lapisan kolon supaya zat-zat yang baik akan dapat diserap. Toksik dan sisa-sisa lain seperti lemak yang menyebabkan perut buncit pun akan dibuang.

Hasil ambil herb-lax :
- Perut kempis dengan cepat
- Masalah perut tak lawas hilang
- Kulit lebih cantik kesan dari toksin yang dibuang

2. Omega Guard

Kempiskan perut

Tugas utama Omega Guard ialah membakar lemak yang tersimpan dengan cara menaikkan metabolisma tubuh. Lemak ni akan diuraikan menjadi tenaga dan selebihnya akan keluar melalui najis.Kesan paling awal pengambilan Omega Guard ialah pinggang yang semakin mengecil.

Terdapat banyak testimoni pengguna yang telah berjaya mengempiskan perut dengan Set Kempis Perut Shaklee.


Sebarang pertanyaan atau perlukan lebih info, boleh hubungi saya. Bagi anda yang berminat dengan Set Kempis Perut Shaklee ini juga, boleh dapatkannya dari saya. Teknik pengambilan berkesan akan saya kongsikan untuk pelanggan-pelanggan saya

Rihan 012-2404057
Shaklee ID 1236334
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m