Anda nak kurus? Dengan Omega Guard anda boleh

Mari kita berkenalan dulu dengan agen kurus kita ni. Omega Guard Shaklee ialah minyak ikan terbaik di dunia. Mengandungi 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi antaranya EPA, DHA dan ALA yang akan membantu proses untuk kurus.

Dibuat dengan sangat teliti, melalui penyulingan berperingkat sebanyak 3 kali untuk mengeluarkan bahan-bahan merbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam ikan.


Secara amnya, fungsi Omega Guard ialah membakar lemak. Nak kurus kan, mestilah nak kena bakar lemak-lemak dalam badan tu.

Omega Guard boleh bantu anda untuk kurus dengan cara :

1.  Omega-3 yang terkandung dalam Omega Guard akan menukar lemak tersimpan kepada tenaga secara berterusan. Ia juga menggalakkan lebih banyak pembakaran lemak berlaku. Bila lemak terbakar, berat badan akan mula turun. Hehe....dah start kurus.


2. Badan akan bertindak balas dengan lebih baik terhadap enzim Leptin (hormon kenyang). Leptin akan memberi isyarat kepada badan (otak anda) untuk mengurangkan selera makan dan terasa kenyang dengan lebih lama. Bila kurang makan, proses untuk kurus akan berhasil.


Bagi anda yang masih tercari-cari cara nak kurus, sila hubungi saya untuk bantu anda.

Rihan 012-240.4057
Shaklee ID 1236334
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m