Set Kurus Shaklee - Kurus Dengan Cepat Dan Sihat

Terdapat banyak produk untuk kurus di pasaran sekarang ini. Bila berhajat nak membeli produk untuk kurus ni, pastikan anda membuat pilihan yang tepat. Yalah....dah keluar duit mestilah kita nakkan hasil yang bagus, betul tak?

Jom kita bercerita tentang produk Shaklee yang boleh diamalkan untuk tujuan menguruskan badan.


1. Alfalfa

Pengambilan Alfalfa agak penting bagi mereka yang ingin kurus. Alfalfa sangat sesuai sebagai agen detox.

Kurus


Detox dalah satu proses yang akan membersihkan usus @ dengan kata lain membuang segala toksin, lemak dan lendir yang telah melekat di didinding usus kita. Proses detox ini penting untuk memastikan badan kita dapat menyerap nutrisi secara optimum.

2. Lechitin 

Kurus


Bagaimana Lechitin membantu anda yang ingin kurus? Fungsi utama Lechitin adalah sebagai pemecah @ pencair lemak.

Lechitin akan bertindak menguraikan lemak yang pejal ke bentuk cecair dan menyebabkan lemak terapung di dalam darah dan tidak melekat di dinding membrane.

3. Omega Guard


Kawal selera makan


Kandungan Omega 3 dalam Omega Guard ini akan meningkatkan hormon Leptine yang akan mengawal selera makan dan menyebabkan rasa kenyang yang lama.

Omega akan meningkatkan hormon badan untuk membakar lebih lemak. Penghasilan lemak oleh tubuh badan juga akan berkurang. Ini akan mempercepatkan proses anda untuk kurus.

 4. ESP




Secara peribadi, ESP merupakan produk kegemaran saya. Apa fungsi ESP untuk kurus? Bila berat badan mula turun, kulit akan mengeleber dan kelihatan tidak cantik. Jadi di sinilah ESP memainkan peranan. ESP akan menghasilkan otot bagi mengelakkan kulit mengeleber.

Kandungan protein yang tinggi dalam ESP juga akan memberikan rasa kenyang. Jadinya secara tidak langsung kita akan kurang mengambil makanan. Ini akan membantu anda untuk cepat kurus.

Oppss.....salah satu bonus tambahan ialah kulit akan jadi lebih cantik, gebu dan berseri, Mesti seronokkan, dapat kurus dan cantik jugak

Saya cadangkan buat anda yang mahu kuruskan badan untuk mengambil set ini. Pastikan anda dapatkan cara makan yang betul supaya hasrat untuk kurus tercapai.

Jangan segan, jangan malu. Saya akan kongsikan cara pemakanan set ini dengan cara yang betul khas untuk pelanggan-pelanggan saya.

Sila hubungi saya :-

Rihan 012-240.4057
Shaklee ID 1236334
Facebook : Norihan Maelah