Set Pilihan Kurus Shaklee - Asas, Premium atau Advance

Hari ni cuti sempena perayaan Hari Raya Cina. Tahun 2017 ni tahun ayam. Bagi kami pulak, tak kemana-mana pun cuti kali ni, berkampung di KL aje.

Kalau biasa time-time raya ni mesti meriah dengan makanan dan open house kan. Tak kiralah raya apa pun, Aidilfitiri, AidilAdha, Tahun Baru Cina atau Deepavali. Meja mesti penuh dengan segala jenis makanan. Mulalah, makan pun tak hengat. Yang tengah berazam nak kurus tu pun, lupa sekejap azam yang dah disemat.


Ok...raya tu raya jugak, makan pun makan jugak. Jangan lupa azam dihati tu. Jom kita intai, pilihan yang Shaklee ada untuk anda yang nak kuruskan badan.

1. Set Asas / Bajet


Set ni terdiri dari 2 item jer. Ada agen untuk menguraikan lemak dan ada agen untuk membakar lemak. Untuk set ni, kita boleh ambik Lechitin dan Herb-lax.

2. Set Premium


Set ini pulak ada 4 item. Gabungan 4 item ini akan memberikan hasil yang lebih cepat dalam proses menguraikan dan membakar lemak. Maka proses menguruskan badan dapat berlaku dengan lebih cepat.

3. Set Lengkap / Advance


Set ni lengkap, 6 item untuk proses buang, bakar dan bina. Selepas proses membuang toksin dan membakar lemak, otot perlu dibina untuk mengisi ruang-ruang kosong agar kulit kekal cantik dan tidak mengeleber.

Lastly, tak kiralah set mana yang jadi pilihan, yang penting biarlah proses kurus tu berlaku secara sihat dan selamat.

Buat anda yang nak dapatkan mana-mana set kurus, boleh jer hubungi saya. Konsultansi percuma tentunya untuk pelanggan saya.

Rihan 012-240.4057
Shaklee ID 1236334
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m