PENGEDAR SHAKLEE BANGI DAN KAJANG - AKTIF DENGAN SERVIS TERBAIK



Hai semua. Saya Rihan iaitu Pengedar Shaklee Kajang dan Bangi yang aktif.

pengedar shaklee kajang

Saya mula mengenali Shaklee ketika mengandung anak yang ke-4 pada tahun 2014. Asalnya hanya menggunakan Shaklee untuk diri sendiri dan juga keluarga. Alhamdulillah, saya memang berpuashati dengan kebaikan dan keberkesanan  produk-produk Shaklee.

September 2016, timbul rasa ingin berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan orang ramai, maka saya nekad untuk menjadi pengedar aktif. Niat saya semoga lebih ramai lagi yang akan sedar tentang kepentingan vitamin dan pada masa yang sama mendapat manfaat.

Sebagai pengedar aktif, pada saya apa yang peling penting ialah pelanggan berpuashati. Saya akan berusaha untuk memberi servis terbaik dan memuaskan pada setiap pelanggan. Saya akan ajar cara pemakanan vitamin yang betul untuk hasil yang optimum.

 Saya juga akan :-
☆ menguruskan penghantaran barang ke kawasan pelanggan
☆ konsultansi produk berkaitan dengan masalah
☆ pendaftaran ahli baru Shaklee

Bagi pelanggan di kawasan Sungai Chua, Sungai Ramal, sekitar Kajang dan Bangi, saya boleh membuat penghantaran produk secara COD.
Bagi kawasan-kawasan lain pula,  penghantaran akan dibuat secara pos dengan segera. Saya boleh menguruskan pembelian & penghantaran barang ke mana-mana sahaja.

Harapan saya semoga lebih ramai akan mengambil vitamin Shaklee yang sememangnya semulajadi, SENTIASA SELAMAT, SENTIASA MESRA ALAM DAN  SENTIASA BERKESAN.

Untuk konsultasi berkesan dan pesanan produk, sila whatsapp

RIHAN 012-240 4057