Cara Hilangkan Jeragat Dengan Set Jeragat Shaklee - Cuba lah !

Jeragat @ pigmentasi merupakan masalah kulit yang sangat biasa bagi orang Asia. Kulit muka bertompok coklat dan bintik-bintik hitam kelihatan tumbuh di pipi, dahi, dagu dan di kawasan hidung.

Bagaimana cara mengatasi jeragat? Di sini saya kongsikan beberapa produk yang boleh menghilangkan jeragat.

GLA Complex




GLA Complex boleh mengatasi masalah berkaitan hormon yang menyebabkan tumbuhnya jeragat. Kandungan vitamin E yang terdapat di dalamnya mampu memudarkan jeragat

Sustained Released Vita C




Sustained Released Vitamin C berfungsi meningkatkan penghasilan kolagen. Kolagen penting untuk proses mencerahkan dan memulihkan sel kulit.

Dengan teknologi sustained released, Vitamin C akan kekal dalam darah selama 5 jam. Jeragat akan pudar bila kulit kita cukup Vitamin C.

ESP



Protein dalam ESP bertindak menghasilkan sel kulit baru. Sel-sel kulit yang mati akan digantikan dengan sel-sel baru dan menghilangkan jeragat.

Vitamin E Complex


Ia bertindak sebagai pelindung UV untuk kulit kita. Kandungan anti oksidan yang tinggi boleh menghilangkan jeragat pada kulit.

Testimoni


Penggunaan produk Shaklee dengan betul akan memberikan hasil yang di idamkan. Saya akan memberikan tunjuk ajar dan panduan pemakanan yang betul agar kesan yang optimum dapat di capai.

Bagi yang berminat, sila hubungi saya:

Rihan 012-2404057
Shaklee ID 1236334