Cara Naikkan Imunisasi Kanak- Kanak - Vitamin Shaklee Pilihan Terbaik

Anak ibarat permata hati bagi sesebuah keluarga. Sebagai seorang ibu, hati kita mesti risau bila anak-anak tak sihat. Sistem imun kanak-kanak tidak sekuat orang dewasa.

Apa yang kita boleh lakukan untuk meningkatkan tahap imunisasi anak-anak kita?

Jom saya kongsikan produk Shaklee yang sesuai untuk kanak-kanak. Yang paling penting produk Shaklee ini adalah selamat dan semulajadi.

Nutriferon



Nutriferon mengandungi ekstra 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, honeysuckle Jepun dan biji plantago. Ekstrak tumbuhan ini boleh mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh yang meningkatkan sistem imun badan.

Vitamin C Chewable


Vitamin C Chewable ini mudah dikunyah oleh kanak-kanak. Pengambilan Vitamin C mampu meningkatkan imunisasi badan.

Vitamin C jugak amat baik untuk tulang, gigi dan gusi kanak-kanak.

Mealshake



Mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral tambahan semulajadi. Mealshake adalah satu hidangan yang lengkap. Juga mengandungi vitamin A,C,E dan zink yang bertindak melawan jangkitan dari berlaku.

Vitalea for Children



Membekalkan 18 jenis vitamin dan mineral yang penting untuk proses kanak-kanak membesar secara sihat dan kuat. Vitalea dapat meningkatkan kesihatan kanak-kanak secara menyeluruh dan anak-anak tidak mudah letih.

Sebagai ibubapa yang prihatin, carilah alternatif yang dapat membekalkan keperluan nutrisi buat anak-anak kita. Vitamin Shaklee ini adalah pilihan terbaik untuk anak-anak kita.

Sila hubungi saya :
Rihan 012-240.4057
Shaklee ID 1236334
Facebook Norihan Maelah