Vitamin C Semulajadi untuk kulit yang cantik

Best, best....hari ni dapat 1/2 day paid leave dari Dato' Sri sempena Hari Raya Cina. Ni buah limau ni pun dapat dari Dato' Sri jugak. Terima kasih Dato' Sri.


Kalau cakap vitamin C, mesti kita selalu teringat buah limau @ oren kan. Jomlah kita citer sket pasal Sustained Release Vita-C Plus dari Shaklee dan kaitannya dengan cantik hari ni.

1. Bersifat 'Sustained release'

Maknanya vitamin C dilepaskan sedikit demi sedikit ke dalam darah (sebanyak 100mg pada setiap satu jam selama 5 jam). Jadinya vitamin C berada secara berterusan dalam badan untuk tempoh yang lebih lama.


1 biji Vitamin C ni bersamaan dengan 7 1/2 biji oren. Bestkan...
Maknanya kita dapat manfaat yang sama macam makan 7 1/2 biji oren dari 1 tablet jer.

2. Ada Bioflavonoid

Sejenis bahan semulajadi dari kulit jagung. Ia membantu dalam penyerapan vitamin C secara sepenuhnya. Fungsinya untuk menambah kesan cerah dan licin pada kulit dan mengecutkan jerawat  serta memudarkan parut. Cantik gitew....

3) 200% Selamat

Semulajadi. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau pengawet tambahan.  Dijamin sangat selamat untuk cerahkan kulitkecutkan jerawatatasi jeragat dan masalah kulit yang lain.

Testimoni seorang pengguna yang menggunakan Sustained release Vita C untuk kulit yang cantik.


Sekarang dah tau kan kaitan Sustained Release Vita C ni untuk kulit yang cantik. Sila hubungi saya kalau nak dapatkan Vitamin C terbaik, selamat dan semulajadi.

Rihan 012-2404057
Shaklee ID 1236334
Facebook : Norihan Maelah
Instagram : norihan_m