Hilangkan Jeragat Kronik Dengan Cepat dan Berkesan

Ramai sebenarnya yang ada masalah jeragat. Baru-baru ni ada seorang kakak wasap Rihan. Nak cari produk untuk jeragat. Katanya muka dia dah bertahun-tahun berjeragat.

Ni dah dikira jeragat kronik. Kalau puan ada masalah yang sama, jemput tonton video pendek yang Rihan dah sediakan ni.


Jeragat kronik ni ialah jeragat yang dah lama. Yang dah bertahun-tahun tapi masih tak hilang. Walaupun dah guna macam-macam produk dan juga krim.

Punca utama jeragat ialah sinar uv matahari. Kita sentiasa terdedah pada sinar uv yang boleh merosakkan sel. Jeragat sebenarnya bermula dari lapisan kulit yang sebelah dalam. Bila kerosakan sel asyik berlaku, jeragat semakin banyak dan akhirnya akan timbul di permukaan kulit.

Vivix Untuk Atasi Jeragat

Vivix ialah minuman botanikal yang telah diuji saintis. Vivix telah terbukti berkesan dan dapat menghilangkan jeragat kronik dengan cepat dan berkesan.

Bagaimana Vivix Menghilangkan Jeragat

Vivix bertindak memperbaiki sel-sel yang telah rosak. Jeragat berpunca akibat sel yang rosak. Bila sel-sel ini sihat, maka jeragat juga akan hilang.

Bagi sel-sel yang sihat pula, Vivix akan memelihara sel-sel ini dan meningkatkan prestasi sel. Jadinya jeragat baru juga tidak akan tumbuh.

Hubungi Rihan Untuk Dapatkan Vivix

Hubungi Rihan segera di 012-2404057 untuk dapatkan Vivix dan juga konsultansi yang berkesan. Mesti puan-puan mahukan jeragat di muka puan hilang kan.