Sakit Pinggang, Sakit Belakang - Jangan Biarkan ia Mengganggu Kehidupan Anda

Anda selalu sakit pinggang?
Atau selalu rasa sakit belakang?

Jom tengok video ni dulu.



Rihan rasa excited nak kongsikan testimoni suami Rihan tentang sakit pinggang dan sakit belakang.

Suami Rihan ni kerja berat. Dulu selalu sangat sakit pinggang dengan sakit belakang. Rihan pun kesian tengok. Selalu jer kena gi ambik mc sebab tak boleh nak gi kerja.

Sakit pinggang dan sakit belakang ni mungkin sebab suami Rihan dulu pernah kemalangan motor dan pernah jugak jatuh dari tempat yang tinggi. Kesannya dah lama baru terasa.

Apa yang Kami Buat untuk Legakan Sakit Pinggang dan Sakit Belakang

Macam-macam caralah dah kita orang buat. Pergi berurut, buat akupunture, berbekam. Berkali-kali dan merata tempat jugaklah pergi.

Sampailah, Rihan belikan produk Shaklee. Asalnya Rihan guna Shaklee untuk diri sendiri. Bila dah guna, memang dapat rasa perbezaannya. Mula terfikir, 'Why not cuba untuk abang?'. So beli B Complex. Dan alhamdulillah, lepas ambil ni  memang ada kesan yang positif. 

Dan syukur sangat sebab lepas lebih kurang 2 minggu,  suami sendiri pun cakap, sakit pinggang dan belakang dia dah rasa kurang. 

Set Shaklee untuk Hilangkan Sakit Pinggang dan Sakit Belakang

Sakit pinggang ini ada kaitan dengan saraf juga. Antara produk Shaklee yang anda boleh ambil adalah :-

1. B Complex

Bila saraf di bahagian pinggang sakit, maka kita pun akan  mulalah rasa sakit di bahagian tersebut. 

B Complex mengandungi 8 jenis vitamin B dan berperanan untuk jaga sistem saraf kita. Vitamin  B ini akan bantu kekalkan kesihatan dan fungsi saraf. 

2. Ostematriks

Ostematriks juga biasa dipanggil pil kalsium. Bagus untuk mengelakkan kekejangan dan sakit pinggang, sakit belakang dan sakit badan

Ostematriks juga memastikan tulang padat bagi mengimbangi berat badan (jika ada masalah berat badan berlebihan)

3. Omega Guard

Omega guard bersifat anti radang. Salah satu fungsi Omega Guard adalah menjaga kesihatan sendi.

Omega guard mengandungi DHA yang membantu mengurangkan keradangan. Kebiasaannya bila sakit pinggang atau sendi, bahagian itu sebenarnya mengalami keradangan.

Hubungi Rihan untuk Atasi Sakit Pinggang, Sakit Belakang

Hubungi Rihan di 012-2404057 untuk dapatkan produk-produk yang selamat dan semulajadi ini bagi mengatasi masalah sakit pinggang atau sakit belakang.