Anak Aktif? Minat Bersukan? Vitamin Shaklee Pilihan Terbaik

Anak kedua Rihan, minat sama jer macam abang dia. Bolasepak...Kalau time ada training atau friendly game, cepat jer dia bersiap.


Anak kedua Rihan ni lain sket. Dari kecik sampailah sekarang, banyak betul ragam dia. Ada jer ceritanya...

Walaupun dah ada 2 orang adik, tapi masih lagi kekal dengan panggilan 'adik'. Sampai adik-adik dia pun kadang-kadang panggil dia adik.

Adik pun minat bersukan, especially bola sepak. Rasanya gara-gara selalu tengok abang dia main bola sepak. Kalau tak main bola sepak, ada jer lah aktiviti dia.

Since dia minat, register adik kat satu kelab bolasepak kat Bangi. So every weekend memang akan ada sessi latihan. Dan kadang-kadang akan ada friendly match yang coaches aturkan.

Vitamin Pilihan Untuk Anak

Bila lasak ke sana-sini, Rihan bagi adik beberapa supplement. Ikhtiar untuk sihat selalu dan dapat sertai aktiviti-aktiviti yang adik suka.

1. Omega Guard

Omega Guard bersifat anti radang. Memang sesuai sangat lah untuk anak-anak yang melasak hari-hari. Kalau demam, batuk atau selsema, bagi jer Omega Guard ni.

Selain dari tu, Omega bagus jugak untuk minda. Yalah....walaupun aktif bersukan, pelajaran pun nak kena jaga jugak. Biar seiring orang kata.

2. Performance Drink

Ni macam minuman isotonik, dengan kandungan gula yang amat sedikit. Beri tenaga dengan cepat dan segera. Kasi refresh semula.

Juga untuk pastikan, badan kita cukup cecair dan elak hidrasi. Bila dah aktif dan letih, ambil Performance Drink ni dulu untuk segar semula.

Hubungi Rihan

Hubungi Rihan di 012-2404057 untuk dapatkan produk-produk ini dan juga untuk sebarang pertanyaan.