CoQ-Trol Plus - Terbaik Untuk Kesihatan Jantung Anda

CoQ-Trol Plus

Produk ni gantikan CoQ Health yang dah dihentikan dulu. CoQ-Trol produk terbaik untuk kesihatan jantung dan ditunggu-tunggu ramai.


Jantung adalah otot yang bekerja keras setiap hari untuk mengepam hampir 2,000 gelen darah ke seluruh tubuh badan kita. Jantung juga pusat kawalan utama sistem peredaran darah. Jadinya, jantung perlukan jumlah tenaga yang besar supaya dapat berfungsi dengan cekap. 

Sumber tenaga ni, jantung boleh dapat daripada bantuan nutrien iaitu koenzim Q10 (CoQ10). 

CoQ10 dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh dan ada di dalam semua sel. Pengambilan makanan akan bantu kekalkan tahap CoQ10. Pengambilan makanan membantu mengekalkan tahap CoQ10, tetapi secara kasarnya kurang daripada 10mg sehari. Diet yang tidak seimbang, faktor usia, serangan radikal bebas menyebabkan kita perlukan lebih nutrien CoQ10. 

Manfaat Utama CoQ-Trol


1. Membantu penghasilan tenaga di dalam organ jantung.

CoQ10 membantu meningkatkan penghasilan tenaga di dalam otot jantung. Menambah kekuatan untuk jantung mengepam darah. CoQ10 juga membantu meningkatkan peredaran darah, mengurangkan episod serangan angina dan kurangkan palpitasi jantung.

2. Mengalakkan dan melindungi arteri sihat dari oksidasi kolestrol LDL.

3. CoQ10 membantu mengurangkan tekanan darah secara semulajadi. Sangat tinggi antioksidan boleh menghalang oksidasi kolestrol LDL (tidak baik) dan menghalangnya dari melekat dan menyumbat salur darah.

4. Membantu menambah dan kekalkan tahap CoQ10 dalam darah.

5. Meningkatkan Tenaga

CoQ10 meningkatkan tahap tenaga, menambah stamina dan kurangkan kelesuan. 

6. Kecerdasan Mental

CoQ10 merancakkan sel-sel otak dan meningkatkan kecerdasan mental, memori dan keupayaan kognitif. Juga boleh mengurangkan serangan migraine, pening dan rasa loya.

7. Meremajakan Kulit

Meningkatkan peredaran darah untuk bekalkan oksigen dan nutrisi yang cukup pada tisu kulit. Ini akan membantu proses pemulihan, rejuvenasi dan penghasilan kolagen. Kulit akan lebih cerah dan tegang.

8. Meningkatkan kesuburan

CoQ10 mengurangkan stress dan akan mewujudkan persekitaran yang lebih sihat untuk tingkatkan kiraan sperma, pergerakan dan mutu sperma. 

Juga membantu meningkatkan mutu ovum wanita.

9. Mengandungi resveratrol

Resveratrol memainkan peranan utama di dalam memastikan kesihatan salur darah. Ia juga merehatkan salur darah dan membantu pengaliran darah.

Hubungi Saya

CoQ- Trol Plus membantu menjana jantung yang sihat. Hargai dan jagalah organ penting ini. Hubungi Rihan 012-2404057 untuk pesanan atau maklumat yang lebih.