Vitamin E Complex - Vitamin Cinta, Kecantikan dan Kesihatan


Vitamin E Complex Shaklee juga dikenali sebagai vitamin cinta. Ianya samgat istimewa dengan tambahan Selenium dan ekstrak Grape seed.



Manfaat Utama Vitamin E Complex


* Melindungi Jantung

- Pengambilan harian 800Iu vitamin E untuk jantung yg sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platlet darah melekat ke dinding arteri , menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.

* Mempertingkatkan kemampuan reproduktif

- Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600iu - 800iu vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma

* Anti Penuaan

- 1 kapsul vitamin E membantu melambatkan penuaan, mengurangkan  kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan tona muka, dada dan otot peha.

* Anti Oksidan yang Kuat

- Pengambilan lebih dari 1200iu sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.

* Kelestarian Tenaga

- Meningkatkan kelestarian SEKSUAL & TENAGA dengan membekalkan lebih oksigen

* Memperbaiki Arthritis

- Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah , merawat kekejangan bahu, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi

* Menghalang Keguguran

- Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopause seperti hot flush.Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan mengelakkan keguguran (rahim lemah)

* Memudarkan parut

- vitamin E dapat memperbaiki bengkak dan ulser kulit dan berupaya mengurangkan  kesan parut.

Adakah Anda Mengambil Vitamin E Yang Cukup?

~ Untuk mendapatkan 400IU vitamin  E, anda perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel yang sihat bagi melawan radikal bebas

• 1kg biji gandum
• 500ml minyak safflower
• 8kg bayam
• 500gm badam

Adakah anda mampu mengambil makanan tersebut dgn kuantiti yg cukup setiap hari?

Sekiranya tidak, maka anda perlu ambil Vitamin E Complex Shaklee. Sebiji sehari untuk bekalan Vitamin E yang cukup.

Hubungi Saya

Dapatkan vitamin E anda sekarang. Konsultansi percuma dengan setiap pembelian.

Rihan 012-2404057