BAGAIMANA OMEGA GUARD BANTU TINGKATKAN KECANTIKAN KULIT

Ramai yang mencari Omega Guard untuk tujuan membakar lemak dan juga untuk mengawal kadar kolestrol dalam badan. 

Ramai yang tidak tahu yang sebenarnya Omega Guard ni, satu produk yang sangat baik untuk kecantikan kulit juga. Masalah jeragat, jerawat, kulit kusam, parut kini boleh di atasi,

masalah jeragar

BAGAIMANA OMEGA MEMBERI MANFAAT PADA KULIT

1. Membantu Menjaga Kelembapan Kulit

Omega 3 sangat bagus untuk menjaga kelembapan kulit dari dalam. Membantu mengelak kulit dari dehidrasi dengan membina lapisan pada kulit. Bagi mereka yang mempunyai masalah jeragat, Rihan sangat sarankan untuk ambil Omega Guard bagi menjaga kelembapan kulit. 

Sebab, kulit kering merupakan salah satu punca timbulnya tompokan hitam jeragat.

2. Bersifat Anti Radang

Omega Guard ini bersifat anti radang atau anti inflamasi. Jadinya sangat bagus untuk mencegah jadinya ruam, kemerahan pada kulit atau ekzema. 

Omega Guard ini juga sangat bagus diambil oleh anda yang nak menghilangkan radang pada kulit muka seperti jeragat, jerawat dan kulit kusam. Sebab sifatnya yang anti radang ni akan membantu pemulihan sel-sel kulit yang mati dengan cepat.

Sel-sel kulit mati inilah yang menyebabkan kulit muka ditumbuhi  jeragat, jerawat atau parut. Kesan dari makan Omega Guard ni, kulit akan makin cerah, pinkish dan jeragat akan hilang.

3. Membantu Melambatkan Tanda Penuaan

Antara kandungan Omega Guard ialah EPA dan DHA. EPA boleh menghalang pembentukan enzim kesan daripada terdedah kepada sinaran matahari. 

Enzim ini boleh memusnahkan kolagen dalam tubuh badan kita. Kekurangan kolagen pula akan membawa kepada masalah-masalah lain seperti kedutan dan kulit yang kendur.

KISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE

Omega Guard Shaklee ialah minyak ikan yang terbaik di dunia, Di ekstrak daripada ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel dan herring. Bukan daripada minyak hati ikan. Merupakan minyak ikan paling tulen kerana lengkap 7 spektrum Omega 3 iaitu :-

- ALA
- DHA
- EPA
- DPA
- ETA
- SDA
- HPA

omega untuk kulit

Melalui 3 peringkat penyulingan untuk memastikan minyak ikan bebas dari komponen-komponen bahaya dari sumber marin seperti raksa, arsenik, plumbum dan bahan-bahan cemar yang lain. 

Inilah yang menyebabkan Omega Guard dari Shaklee ini merupakan minyak ikan terbaik di dunia

KONSULTANSI DAN PESANAN

Buat anda di luar sana, yang masih mencari-cari penyelesaian untuk dapatkan kulit yang cantik. Atau masih lagi mencari produk untuk mengatasi masalah jeragat, jerawat, kulit kusam atau parut, Omega Guard boleh membantu. 

Pstikan anda semua dapatkan minyak ikan terbaik di dunia ini untuk meningkatkan kecantikan kulit. Jika perlukan penerangan, boleh hubungi Rihan. Juga untuk konsultansi percuma dan berkesan.. 

Rihan 012-2404057
Shakee ID : 1236334 (Mohd Asri bin Mohd Halel)