Hilangkan Jeragat Sebelum Ia Jadi Semakin Kronik

'Akak dah penat dah Rihan, macam-macam produk akak dah cuba. Tapi jeragat akak ni, bukan makin elok. Makin bertambah banyak adalah. Akak dah malas nak ambik peduli.'

'Akak rasa malu dan sedih tengok jeragat makin banyak kat muka. Suami pun dah ada tegur. Ada tak cara nak hilangkan jeragat?'

Jom tengok video pendek ni dulu.



Ini antara keluhan terbaru tentang jeragat yang Rihan dapat dari perbualan dengan whatsapp. Rihan faham apa yang kakak ni rasa. Sebab Rihan pun bermula dengan masalah jeragat. Mencari-cari produk yang sesuai untuk menghilangkan jeragat.

Banyak sangat produk kat pasaran tapi Rihan takut sangat tersalah pilih. Lebih-lebih lagi dengan berita yang menyiarkan kandungan bahan-bahan kimia yang ada dalam banyak produk.Takut masalah jeragat tak selesai, masalah lain pula yang datang.

Kenapa Shaklee?

Sebab produk Shaklee disokong oleh Landmark Study. Yang dah membuktikan bahawa produk ni adalah selamat untuk digunakan. Yang bebas bahan kimia. Yang dah terbukti berkesan.

Jadi tak perlu rasa risau nak guna. 

Himpunan Testimoni
WA : 012-2404057

Mari kita lihat mereka yang telah berjaya menghilangkan jeragat dengan rangkaian produk-produk dari Shaklee. 

Testimoni 1

Nampakkan perubahan pada puan ni lepas ambil GLA dan Vitamin C Sustained Release. Berjaya menghilangkan jeragat dan kulit juga lebih cerah. 



Testimoni 2

Kak Nas juga mengalami masalah jeragat. Selepas konsisten dengan Vivix selama 2 bulan, kini beliau tiada lagi masalah jeragat. 



Testimoni 3

Jeragat berkurang
Kedutan bawah mata sudah tiada. 
Kulit pun semakin cerah. 


Testimoni 4

Kastemer ni ambil Shaklee Collagen Powder untuk mengatasi jeragat. Dari berjeragat teruk, kini dah semakin hilang. 



Testimoni 5

Puan Suraya ada masalah jeragat tebal di bawah kawasan mata. Amalkan Vivix dan selepas 2 minggu nampak perubahan di muka. 

Setelah sebulan mengambil Vivix, jeragat hilang dan kulit nampak lebih berseri.



Testimoni 6

18 hari selepas mengambil set asas jeragat, mula nampak perubahan. Jeragat pudar dan kulit juga semakin cerah. 

Pesanan Dan Konsultansi

Masalah jeragat boleh diatasi dengan cara pengambilan produk yang betul. Hubungi Rihan untuk produk jeragat yang sesuai untuk anda. Juga untuk konsultansi berkesan.

Rihan akan bantu dan ajar cara makan yang betul untuk menghilangkan jeragat. Selesaikan masalah jeragat, sebelum ia menjadi kronik.

Rihan 012-2404057
Shaklee ID : 1236334

carian lain : hilangkan jeragat, masalah jeragat, jeragat, menghilangkan jeragat, produk untuk jeragat, shaklee untuk jeragat, testimoni jeragat, atasi jeragat, jeragat pudar, jeragat hilang, berjeragat teruk