HILANGKAN JERAGAT DENGAN VITAMIN C TERBAIK SHAKLEE

Nak hilangkan jeragat?

Risaukan tengok jeragat….

Jom hilangkan jeragat kat muka tu dengan Vitamin C Shaklee. Vitamin C terbaik berbanding jenama-jenama lain sebab didatangkan dengan teknologi sustained release.

Sustained Release? Sila klik ‘sini


Kita ni kan, bila masuk umur dah mula dengan angka 3 tu, kolagen kulit akan semakin menurun. Sebabnya badan kita dah tak mampu nak hasilkan kolagen sendiri. So, kita kenalah ambil sumber kolagen dari luar untuk top up kekurangan kolagen tadi.

Vitamin C Shaklee, boleh membantu penghasilan kolagen dalam badan kita. Ini juga akan membantu kecantikan kulit dan juga mencerahkan tompok hitam jeragat. Jadi bila kita ambil Vitamin C Shaklee ni, jeragat akan pudar dan akhirnya hilang.


KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE UNTUK KULIT

1. Membantu Pembentukan Kolagen

Penghasilan kolagen yang cukup akan menjadikan kulit kita lebih anjal dan cantik. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. 

Apabila tubuh badan kita cukup kolagen, ia boleh  menghalang otot menjadi lembik (kulit lebih anjal dan cantik) dan juga mengurangkan kedutan.

2. Mencerahkan Kulit dengan Cepat

Vitamin C Shaklee sangat tinggi anti oksida dan akan membantu meberikan kulit yang lebih cerah dengan cepat. Kulit yang kusam atau tona tak sekata, akan mula menjadi lebih baik.

Vitamin C ini bertindak memulihkan sel-sel kulit mati dan juga menghalang jeragat baru dari tumbuh. Ia juga akan memudarkan parut-parut atau radang pada kulit yang menyebabkan jeragat.


Kekurangan Vitamin C juga akan menyebabkan kulit kering. Jeragat mudah untuk timbul pada kulit yang kering.

3. Menghalang pigmen 
Vitamin C penting untuk meningkatkan daya tahan kulit. Bila kita banyak terdedah pada sinaran matahari (UV), sel-sel kulit mudah rosak dan akan memberi kesan seperti jeragat dan kulit kusam.

Vitamin C ini boleh menyekat pigmen hitam yang menyebabkan jeragat.
  
PESANAN DAN KONSULTANSI

Pengambilan Vitamin C Shaklee ini secara konsiten sangat baik untuk kulit secara amnya dan juga untuk anda yang mencari produk untuk menghilangkan jeragat. Dapatkan sekarang dan jangan biarkan masalah jeragat jadi semakin teruk.

Hubungi Rihan untuk konsultansi lanjut atau untuk pesanan. Rihan juga akan kongsikan tips-tips yang anda boleh amalkan untuk merawat masalah jeragat.

 Rihan 012-2404057
Shaklee ID : 1236334