JANA INCOME DENGAN BISNES SHAKLEE ONLINE DI FACEBOOK


Rihan pun dah tak ingat bila mula berkenalan dengan en 'mukabuku' ni. Masa mula-mula dulu, seronok cari kawan-kawan lama. Kawan-kawan yang memang dah lama sangat tak dengar khabar berita.

Syoknya, sebab ramai jumpa kawan-kawan even yang masa sekolah rendah dulu. Ramai yang sebelum ni dah tak tau kat mana pun, boleh berjumpa semula. Walaupun cuma kat alam maya.

Tahun 2015, Rihan mula terlibat dengan bisnes Shaklee. Asalnya guna produk Shaklee untuk masalah kulit muka kusam dan jeragat. Survey punya survey, Rihan rasa yakin dengan produk Shaklee. Yalah, dengan pelaburan yang berjuta untuk bab kajian produk, ada lagi Landmark Study yang membuktikan. 


Rihan ambik keputusan untuk gunakan Facebook sebagai salah satu medium bagi Rihan untuk kongsikan kebaikan produk-produk Shaklee pada kawan-kawan. Rihan start buat bisnes online.

Jom Rihan kongsikan kebaikan bisnes online Shaklee

1. Produk kesihatan

Sekarang tahap kesedaran umum tentang penjagaan kesihatan semakin meningkat. Ramai yang mencari-cari produk kesihatan untuk diri sendiri dan keluarga. Lebih suka pada konsep cegah dan bukan rawat.

Dengan facebook, Rihan dapat kongsikan kebaikan produk Shaklee dengan kawan-kawan tak kisahlah kat mana. Untuk info yang lebih detail, mereka boleh terus hubungi Rihan. Jadi pencarian produk jadi lebih mudah dan menjimatkan.

2. Produk Terbukti Selamat & Berkesan

Produk shaklee adalah produk yang sangattt selamat. Produk ni dah berusia lebih daripada 102 tahun. Setiap keluaran juga diuji oleh saintis. Produk hanya akan dikeluarkan bila dah lulus ujian.

Shaklee memang menjaga produk-produk keluaran , supaya hasil yang sampai ke tangan pengguna adalah selamat dan terbaik. Ramai yang telah terkesan dengan produk-produk yang mengandungi bahan terlarang dan mencari produk yang selamat.

Shaklee jawapannya....

3. Semulajadi

Sekarang kita tengok banyak jer produk yang dikatakan guna bahan semulajadi. Kita kena buat pilihan yang betul. Ramai pengeluar yang buat jenama sendiri dan jual dengan harga yang murah. Pastikan isi kandungan produk sebelum membeli.

Produk yang paling tinggi kualiti, pastinya Shaklee.

Sebab ada Landmark Study yang dah pun buktikan bahawa kesihatan di kalangan pengguna produk Shaklee adalah lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau yang tidak mengambil sebarang supplemen.


 
4. Masa yang Fleksibel

Rihan percaya ramai ibu-ibu kat luar sana yang masih bekerja memasang azam nak dapat lakukan kerja sendiri atau kerja dari rumah. Yang nak besarkan dan tengok anak-anak sendiri kat rumah.

Tapi faktor kewangan jadi sebab utama ibu-ibu masih lagi keluar bekerja. Dengan bisnes Shaklee hajat ini boleh dicapai. Rihan pun menuju ke arah yang sama.

Dan ramai juga yang tercari-cari cara nak tambah pendapatan, nak buat side income. Jangan ragu-ragu, dengan Shaklee tentunya boleh

Produk Selamat…..

Produk Semulajadi…

Produk Berkesan….
 
Rihan 012-2404057