MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA PASTINYA OMEGA GUARD SHAKLEE

KENAPA PERLU PILIH OMEGA GUARD SHAKLEE

Omega Guard Shaklee ialah minyak ikan yang terbaik di dunia, Di ekstrak daripada ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel dan herring. Bukan daripada minyak hati ikan. Merupakan minyak ikan paling tulen kerana lengkap 7 spektrum Omega 3.

Nak tau tak macamana nak dapatkan ikan-ikan ni untuk diproses bagi menghasilkan Omega Guard? Shaklee gunakan satelit. Nak pastikan ikan yang diambil tu tak pupus. Ni lah sebabnya Shaklee dapat pengiktirafan 'Friend of the Sea'

 
Dengan penyulingan berperingkat bagi :-

1. Menyingkirkan plumbum, merkuri, arsenik, kadmium dan lain-lain bahan pencemaran.
2. Mengurangkan oksidasi dan pembentukan lemak trans
3. Mengurangkan bau dan rasa hanyir ikan
 

KHASIAT-KHASIAT OMEGA GUARD

  • Untuk kecantikan 
Omega 3 boleh membantu dalam memperbaiki masalah alahan kulit seperti ekzema dan psoriasis. Pengambilan minyak ikan ini juga boleh melicinkan kulit, melembapkan dan kulit kelihatan kemerah-merahan (pinkish)

  • Sumber Asid Lemak
Badan kita memerlukan Omega 3 iaitu asid lemak yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh badan. Oleh itu, kita perlu mendapatkannya dari sumber luar.

  • Mencegah Penyakit Saluran Darah dan Strok
Pengambilan asid lemak Omega 3 boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Ia juga merendahkan kolestrol, menghalang pembekuan darah di dalam badab dan membantu kelancaran peredaran darah.

  • Untuk Ibu Hamil
Membantu tumbesaran dan juga perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Juga mengurangkan risiko kelahiran bayi pramatang.

  • Untuk Sistem Imun Kanak-kanak
Mengawal sistem imunisasi dan baik untuk anak-anak yang mudah jath sakit sepertii demam, batuk dan selsema.  Baik juga untuk minda.

  • Fungsi-fungsi Sendi
Asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan. Pengambilan Omega Guard ini boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Jadinya boleh memelihara fungsi-fungsi sendi dengan lebih baik. 

  • Untuk mengawal Berat Badan
Kandungan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee, meningkatkan hormon Leptine yang menngawal selera makan dan membakar lemak dengan lebih cepat. 

PESANAN

Nak dapatkan minyak ikan yang terbaik ni atau perlukan keterangan yang lebih detail , boleh hubungi Rihan di 012-2404057.