Pengedar Youth Shaklee Kajang - Dapatkan Produk Kecantikan Terbaik Ini

Ramai yang mencari produk kecantikan terbaru dari Shaklee, Youth. Jika anda nak dapatkan produk hebat ni, boleh dapatkan dari Rihan di 012-2404057. Rihan ialah pengedar Youth Shaklee yang aktif di kawasan Kajang, Bangi dan kawasan sekitar.

Youth

Produk kecantikan Youth direka untuk bertindak memperbaharui sel-sel kulit anda dan anda semua boleh nampak dan keilhatan lebih muda. Rangkaian produk kecantikan Youth

- 100% vegan
- free cruelty (tidak diuji ke atas haiwan)
- bebas gluten
- bebas daripada 2,500 bahan kimia dan bahan-bahan yang meragukan


Shaklee telah menjalankan ujian klinikal dan hasilnya 100% daripada responden telah berjaya mendapatkan kulit yang lebih muda di mana  2/3 daripada responden (66.67%) telah memperolehi kulit 10 tahun lebih muda. Hebat kan.....

Produk Kecantikan Youth

1. Luminous Gel Oil Cleanser

Pencuci muka dengan PH seimbang tanpa sabun dan membersih dengan lembut.

2. Perfecting Skin Toner

Penyegar yang akan menghidrat dan menyuburkan kulit. Tidak melekit dan boleh membantu menutup liang pori yang besar.

3. Youth Activating Serum

Serum yang mengandungi 10 x bahan aktif untuk membantu memulih memperbaharui sel kulit pada tahap sel.

4. Youth Age Defence Moisturizer SPF30

Krim pelembap yang melindungi kulit daripada sinar matahari dan  pencenaran. Dihasilkan dari bahan semulajadi dan biopolimer dari hidupan laut.

5. Advanced Renewal Night Cream

Krim malam yang menyokong proses pembaharuan kulit semasa anda tidur. Juga menghidrat dan melembutkan kulit hingga jauh ke dalam kulit.

Mengandungi ramuan botani yang membantu pengeluaran kolagen dan elastin yang boleh menjadikan kulit lebih muda, licin dan glowing.

6. Radiance C + E

Vitamin C 20% tulen yang memulihkan kulit dengan mengurangkan bintik-bintik penuaan pada kulit. Ia juga boleh melicinkan tekstur kulit dan mencerahkan. Menghilangkan kedutan dan juga menegangkan kulit.

7. BB Cream

Menyediakan lapisan yang sempurna untuk tekstur kulit anda. Juga akan memperbaiki, menghidrat, menyuburkan dan melindungi kulit.

Krim ini mempunyai fungsi pelindung matahari so boleh guna sebagai sunblock.

Hubungi Saya

Berminat untuk dapatkan set Youth dan jadi antara pengguna awal yang dapat rasakan bestnya effect skincare Youth pada kulit anda? Hubungi Rihan segera di 012-2404057