Cara Keluarkan Batu Karang yang Berkesan dan Selamat

Ada tak dikalangan ahli keluarga anda yang ada masalah batu karang? Mengikut rekod dunia Guinness, batu karang paling besar di dunia dikeluarkan daripada perut seorang lelaki Brazil pada tahun 2003. Berat batu karang yang dikeluarkan adalah 1.9kg. Ngeri kan... 

Macamana nak keluarkan batu karang? Sila tengok video ni dulu



Kira-kira dua minggu lepas, Rihan terkejut bila baca wasap kat group family. Dapat berita kak long masuk hospital. Kena tahan kat ICU pulak tu. Berderau rasa darah.

Rupanya sebab tekanan darah terlalu tinggi. Dan kak long ada batu karang jugak. Memang sebelum tu, kak long demam sampai menggigil-gigil. Lepas tu, sakit jugak kat bahagian pinggang.

Dua tu antara tanda-tanda ada masalah batu karang. Anda boleh ketahui tanda-tanda masalah batu karang yang lain di 'sini'

Masa gi tengok kak long, prosedur keluarkan batu karang dah pun dibuat. Tapi....tak semua batu karang tu dapat dikeluarkan. Masih ada lagi kat dalam buah pinggang.

Cara Keluarkan Batu Karang

Rihan 012-2404057

Macam-macam cara orang kata kita boleh cuba untuk keluarkan batu karang. Antaranya ialah

1. Jintan Hitam



Ambik satu sudu teh jintan hitam. Campurkan dengan segelas air panas dan 3 sudu madu asli. Kacaukan sebati dan minum sampai habis.

2. Lobak Putih


Amalkan minum jus lobak putih setiap pagi. Lobak putih....paham-paham ajerlah rasa dia. Sangat pahit.

3.  Jagung

Tujuh tongkol jagung, rebus dengan 5 gelas air sehinggaa air tinggal setengah, Amalkan minum air rebusan ini 3 kali sehari

4. Set Batu Karang Shaklee 

Sebagai satu alternatif, jika anda atau ada ahli keluarga yang mengalami masalah batu karang, bolehlah berikhtiar dengan set ini.

Hubungi Rihan di 012-2404057 untuk Set Batu Karang Shaklee

B Complex - Menurunkan kadar oksalat dalam tubuh badan dan ini akan menghalang batu karang terbentuk.

Vitamin C - Menjadikan air kencing berasid. Batu karang tidak akan terbentuk dalam keadaan berasid. Vitamin C juga membantu proses pemulihan luka-luka dengan lebih cepat. Saluran dan pundi kencing anda mungkin terluka akibat bergeser dengan batu karang.

Ostematriks - Mengandungi Magnesium yang juga menurunkan oksalat dan menghalang pembentukan batu karang.

Alfalfa Complex - Mencegah infeksi akibat dari jangkitan kuman dan juga mengurangkan inflamasi atau keradangan akibat batu karang.

Performance Drink -Mengandungi kadar sitrat yang tinggi yang boleh membantu mencegah terbentuknya batu karang. Juga mengimbangi kadar air dalam tubuh badan kita.

Vivix - Mengandungi resveratrol dan polifenol yang boleh membantu menghalang terjadinya batu karang. Dengan cara meneutralkan keasidan badan. Juga mengurangkan kalsium dan oxalat (bila berlebihan - batu karang mudah terbentuk)

Testimoni  1

Ambil Vivix untuk masalah batu karang. Hasilnya 2 kali batu karang keluar melalui air kencing

Testimoni 2

 Gabungan Vivix dan Performance Drink untuk atasi masalah batu karang

Testimoni 3

Batu karang pecah setelah mengambil suplemen Shaklee

Testimoni 4 

Puan AhaMs mula mengambil Vivix apabila terdapat tanda-tanda masalah batu karang. Alhamdulillah, rasa sakit di bahagian pinggang hilang

Hubungi Saya

Segeralah bertindak jika dah mengalami tanda-tanda masalah batu karang. Bertangguh tak akan menyelesaikan masalah. Malah mungkin akan menyebabkan masalah batu karang anda semakin parah.

Hubungi Rihan untuk konsultansi percuma atau untuk membuat pesanan.

Rihan 012-2404057
Fb : Norihan Maelah


Carian Berkaitan : cara pecahkan batu karang, set batu karang shaklee, produk untuk masalah batu karang, cara keluarkan batu karang, rawatan masalah batu karang, masalah batu karang ginjal, masalah batu karang dalam buah pinggang, tanda-tanda batu karang, B Complex, Vitamin C, Ostematriks, Alfalfa Complex,