VITA-LEA FOR CHILDREN - MULTIVITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK-ANAK

Anak ke 3 Rihan, happy go lucky jer orangnya. Simple dan tak banyak ragam. Selalu senyum jer....sejuk hati tengok. Kalau Rihan balik kerja tu, berlari dia mengejar. Dengan senyum dia, hilang segala rasa penat lelah bekerja.

Cuma yang ni memilih sket bab-bab makan ni. Budak-budak kan.....Payah betul nak makan. Makan pun ikut yang dia suka jer lah. Kalau sayur tu lagilah. Sayur yang Rihan dah potong kecik-kecik pun, habis dikutipnya dan letak tepi. Buah pun, adalah 2-3 jenis yang dia suka makan. 

Risau dan kesian jugak tengok. Yalah, manalah badan tu nak cukup vitamin dan mineral. So alternatif lain, Rihan bagi multivitamin Vitalea for Children. Multivitamin ni paling selamat dan semula jadi. Dapatlah Rihan pastikan yang anak-anak dapat cukup bekalan nutrisi.


 KEBAIKAN VITALEA FOR CHILDREN

1. Mengandungi 19 nutrien yang penting untuk perkembangan yang sihat buat anak-anak

2. Mengandungi vitamin A,B, C,D dan E

3.  Pemanis yang digunakan adalah pemanis semulajasi xylitol. Pemanis ini tidak akan menyebabkan kerosakan gigi & tidak menggalakkan kaviti.

4. Tiada perasa, pemanis atau pengawet tiruan digunakan.

5. Perisa anggur yang sangat sedap, anak-anak sure suka.

6. Multimineral dan multivitamin yang terbaik di pasaran. Boleh memenuhi nutrisi yang diperlukan dalan proses tumbesaran anak.

7. Kaya dengan sumber nutrien antioksida

KONSULTANSI

Hubungi Rihan untuk konsultansi yang lebih lanjut tentang keperluan nutrisi harian kanak-kanak. Rihan akan bantu dengan menberikan servis yang terbaik. Rihan juga akan bantu anda dari segi cadangan produk2 yang bersesuaian untuk memenuhi keperluan anda.

Rihan 012-2404057