6 KELEBIHAN MEAL SHAKE YANG ANDA PERLU TAHU

Ramai kanak-kanak yang berusia 1-6 tahun kurang selera makan atau memilih makan. Macam-macam menu dan cara yang ibu buat nak tarik minat untuk makan. Tapi anak-anak masih sukar nak mengambil makanan yang berkhasiat.

Akibatnya tubuh badan anak-anak kita akan kekurangan nutrisi dan sistem imun badan juga rendah. Jadinya lebih mudah mendapat penyakit.

APA MEALSHAKE?

Meal Shake menyediakan hidangan lengkap dan asid amino. Nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian.

Diperbuat daripada bahan semulajadi dan boleh diminum oleh semua golongan.

6 KELEBIHAN MEAL SHAKE

1. Nutrisi Lengkap
- Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vita1min dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

2. Membekal Nutrisi pada Sel Tubuh
- Kaya dengan protein (tidaka mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan lain-lain.

3. Membantu Tumbesaran
- Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

4. Anti Oksida
- Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan ejen anti oksida yang bertindak mengawal jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5. Mengembalikan Seri Wajah
- Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat. Ini boleh menyebabkan kulit kelihatan lebih sihat dan cantik.

6. Detok
- Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus. Sangat sesuai untuk yang mengalami masalah sembelit.

Mealshake tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Mudah dibancuh samada dengan jus atau dikisar bersama buah-buahan.

Tempahan

Jika berminat boleh hubungi Rihan 012-2404057.