Pengedar Shaklee Kajang, Bangi, Putrajaya, IUKL, UNITEN Yang Terbaik

Anda nak servis pantas?
Nak konsultansi terbaik?
Nak cara pengambilan produk yang berkesan?

Saya boleh berikan semua tu pada anda. 

Jom tengok video ni dulu.



Saya kenalkan diri dulu ya. Nama saya Norihan. Boleh jer panggil saya, Rihan. Saya pengguna dan pengedar Shaklee Kajang, Bangi dan kawasan sekitar.

Saya offer COD servis pada kastemer saya di kawasan :
  •  Taman Semarak
  • Taman Sepakat
  • Sungai Chua
  • Sungai Ramal
  • Taman Putra 
  • Taman Sri Kenari
  • Jalan Reko 
  • Sungai Merab
  • Bandar Baru Bangi
  • Bandar Kajang
  • Infrastructure University Kuala Lumpur (IUKL)
  • Universiti Tenaga Nasional (UNITEN)
  • Maktab Perguruan Islam Bangi
  • Dan semua kawasan berdekatan     
Anda boleh hubungi saya di 012-2404057 atau boleh klik www.wasap.my/60122404057

Konsultansi dan Cara Makan Yang Berkesan  

Anda dah beli dari saya. Maka saya akan pastikan anda dapat kesan yang anda mahukan. Saya serius dalam memberikan yang terbaik pada kastemer saya.

Saya belajar tentang ilmu produk. Saya selalu hadiri kelas-kelas anjuran Shaklee. Untuk pastikan saya dapat ilmu yang terus dari pakar-pakar Nutritionist Shaklee. Dan pastinya  saya akan kongsikan ilmu itu dengan kastemer saya. 

 Menghadiri kelas tentang Set Radiant 4. Speaker Siti Sarah (turqoise) - Pakar Nutrisi Shaklee

Menghadiri kelas untuk menambah ilmu

Setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya.  Saya akan pastikan kastemer saya turut faham :
  • Punca terjadi masalah
  • Bagaimana produk boleh membantu mengatasi masalah
  • Cara pengambilan produk yang betul
  • Produk yang boleh memberi kesan yang lebih cepat
  • Tips-tips kesihatan 

Saya dan Shaklee


Saya pengguna Shaklee lebih dari setahun dan bermula dengan mengambil set jeragat. Saya dapat rasa kesan yang sangat positif. Itulah yang saya ingin kongsikan dengan kastemer saya.

Anda boleh juga baca entry saya tentang bagaimana untuk mengatasi jeragat dengan cepat di 'sini'.



Jeragat hilang dengan  Shaklee Collagen Powder


Anda boleh dapatkan produk-produk Shaklee seperti ESP, Vitamin C, Vivix, Shaklee Collagen Powder, GLA, B Complex, Omega Guard, Ostematriks dari saya.

Atau perlukan set kurus, set jeragat, set hamil, set resdung, set menyusu, set berpantang, set kanak-kanak , saya akan cadangkan set yang terbaik untuk anda.





Testimoni set hamil Shaklee

Anda Untung Bila Mendaftar Sebagai Ahli

Saya bermula sebagai pengguna yang akhirnya mendaftar sebagai ahli untuk keuntungan yang lebih.

Dengan hanya sekali bayar, anda boleh dapat macam-macam kelebihan dari Shaklee. Kenapa nak bayar lebih?

 Antara kelebihan sebagai ahli :-

  •  Diskaun dari 15-33%
  •  Promosi bulanan (Dapat harga yang lebih murah dari harga ahli) 
  •  Promosi voucher dari belian produk promosi
  • Kelas  tentang kesihatan dan kecantikan dari pakar ‘Health & Wellness Talk’ yang boleh dihadiri secara percuma 
  • ''Cash bonus’ dari belian yang melebihi 150 points (Lebih kurang RM500) 
  •  Untung runcit apabila rakan-rakan membeli dari anda
  • ‘Cash bonus’ dari belian ahli yang mendaftar dengan anda

Setelah anda mendaftar, anda juga berpeluang  untuk menjadi pengedar sebagai pengedar seperti saya.
 

Servis Terbaik Untuk Anda

 Pelanggan yang berpuas hati dengan servis pantas saya


Saya berikan konsultasnsi terbaik buat kastemer



Saya COD terus ke kastemer di kawasan berhampiran

Hubungi Saya - Pengedar Shaklee Kajang dan Bangi

  • Konsultansi Terbaik
  • Cadangan berdasarkan punca dan tahap masalah
  • Cara makan yang betul dan berkesan
  • Harga yang bersesuaian untuk kesan terbaik
 
Hubungi saya segera di 012-2404057 atau klik www.wasap.my/60122404057  untuk dapatkan vitamin semulajadi yang pastinya selamat, semulajadi dan berkesan.




Pencarian : pengedar shaklee kajang, pengedar shaklee bangi, pengedar shaklee putrajaya, pengedar shaklee sepang, pengedar shaklee bandar baru bangi, pengedar shaklee uniten, pengedar shaklee iukl, pengedar shaklee taman semarak, pengedar shaklee taman sepakat, pengedar shaklee sungai chua, pengedar shaklee sungai ramal, pengedar shaklee bandar kajang, pengedar shaklee taman putra, stokis shaklee bangi, stokis shaklee bandar baru bangi, stokis shaklee kajang, stokis shaklee putrajaya, esp shaklee bangi, esp shaklee, vivix shaklee, vitamin shaklee, vitamin c shaklee, alfalfa shaklee, herbalax shaklee, vitamin e shaklee, collagen powder shaklee, set kurus shaklee, set hamil shaklee, set jeragat shaklee, set parut shaklee, daftar ahli shaklee, cod shaklee bangi, cod shaklee kajang, shaklee kajang, shaklee bangi, shaklee bandar baru bangi, shaklee putrajaya, shaklee cyberjaya








·